پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از تنظیم تفاهم‌نامه مشترک با فدراسیون کشتی برای میزبانی دائمی جام تختی در کرمانشاه خبر داد.بازوند با اشاره به شور و نشاطی که در این دو روز در استان کرمانشاه ایجاد شده است، گفت: این مسابقات نشاط خوبی در جوانان ایجاد کرده و امیدواریم این اقدامات برای جوانان ما الگویی باشد تا به سمت ورزش گرایش یابند.

شعار سال: هوشنگ بازوند در حاشیه رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی در مورد استقبال مردم و تلاش‌های مسئولان برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت: کشتی متعلق به کرمانشاه است.

وی افزود: برداشت ما این است که کیفیت کشتی و سوابق کشتی برندی برای کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای با فدراسیون کشتی تنظیم شد تا هرساله استان کرمانشاه میزبان جام جهان‌پهلوان تختی باشد.

بازوند با اشاره به شور و نشاطی که در این دو روز در استان کرمانشاه ایجاد شده است، گفت: این مسابقات نشاط خوبی در جوانان ایجاد کرده و امیدواریم این اقدامات برای جوانان ما الگویی باشد تا به سمت ورزش گرایش یابند.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران کرمانشاهی در این رقابت‌ها تصریح کرد: ما هم حتما از کشتی استان حمایت خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 19 بهمن 97، کدخبر: 4537394، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین