پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان کرمانشاه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.

شعار سال : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای مسیر‌های راهپیمایی در یوم‌الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

مسیر‌های راهپیمایی در شهرستان‌های استان به این شرح است: کرمانشاه از درب مسجد جامع به سمت چهارراه بسیج، سنقر و کلیایی از میدان سپاه پاسداران به سمت میدان ۱۵ خرداد، روانسر از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری، قصرشیرین از میدان مهدی (عج) به سمت میدان مرزبانی است.

همچنین در اسلام آباد غرب از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت خیابان کربلا و درب آموزش و پرورش، کنگاور از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان آیت الله عراقی-بلوار انقلاب و میدان آزادی، گیلانغرب از میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان بسیج و در جوانرود از میدان مولوی به سمت میدان بسیج است.

مسیر راهپیمایی در ثلاث باباجانی از میدان معلم به سمت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، پاوه از میدان فرمانداری به سمت میدان مولوی، سرپل‌ذهاب از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت چهارراه احمدابن اسحاق، در دالاهو از مسجد المهدی (عج) به سمت میدان سپاه پاسداران، در صحنه از خیابان مولوی-میدان مولوی و به سمت میدان شهید مطهری و در هرسین از میدان آزادی به سمت چهارراه انقلاب اعلام شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:18بهمن 1397، کد خبر:6825532،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
مردم نیاز به اعلام مسیر ندارن خود جوش شرکت میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین