پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
وارثان قیام 15 خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این قیام تاکید کردند: امروز فریاد شهدای قیام 15 خرداد از یمن، بحرین، سوریه، لبنان، عراق، فلسطین، نیجریه و ... به گوش می‌رسد.

شعار سال: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، وارثان قیام 15 خرداد و اقشار مختلف جامعه نیز پس از گذشت 53 سال از قیام خونین 15 خرداد سال 42 پرشورتر از گذشته به میدان آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه و خلق حماسه‌ای دیگر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز دوشادوش وارثان قیام 15 خرداد در صفوف اول راهپیمایی بزرگداشت قیام 15 خرداد حضور داشت.

نسل جدید انقلاب نیز با تاسی به پدران خود با حضور پرشور خود و کفن پوش ضمن تجدید بیعت با حماسه آفرینان قیام 15 خرداد با مشت‌های گره کرده خود و سر دادن شعارهای ضد استکباری بار دیگر انزجار خودشان را از استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایان در پایان این راهپیمایی با صدور قطعنامه‌ای تاکید کردند:با عرض سلام به پیشگاه با عظمت امام عصر (عج)، به روح امام و شهدای خونین کفن حماسه عظیم 15 خرداد سال 42 درود می‌فرستیم. شهدایی که در اوج غربت اسلام و مسلمین به ندای نایب امام زمان خویش خویش لبیک گفتند و با نثار جان خود طومار رژیم منحوس را در هم پیچیدند و امروز فریادشان از یمن، بحرین، سوریه، لبنان و عراق و فلسطین و نیجریه به گوش می‌رسد.

در این بیانیه آمده است: امروز در پنجاه و سومین سالگرد این قیام الهی آمده‌ایم تا بار دیگر در بیست و هفتمین سالگرد رحلت آن عزیز سفر کرده با آرمان‌های امام و شهدای 15خرداد تجدید میثاق کنیم.

وارثان قیام 15 خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ستارگان درخشان دیار 15 خرداد به بیان خواسته و مطالبات خود پرداخته و تاکید کردند:شهدای 15خرداد به ندای نایب امام عصر(عج) لبیک گفتند، کفن پوشیدند، غسل شهادت کردند و با آغوش باز به استقبال شهادت رفتند. آن‌ها ولایت‌مداری خویش را با نثار خون خود اثبات کردند ما نیز به‌عنوان وارثان شهدای 15خرداد مراتب اطاعت خویش را از ولایت فقیه اعلام داشته و از مسئولان نظام اسلامی می‌خواهیم با تمام وجود رهنمودهای ولایت را جامه عمل بپوشانند.

راهپیمایان عنوان کردند: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کردند از مسئولان و آحاد مردم مومن و انقلابی می‌خواهیم در جهت تحقق این شعار تلاش کرده و از آنجایی دیار 15خرداد دارای ظرفیت‌های اقتصادی فراوان است دولت ضمن عمل به وعده‌های داده شده و مصوبات گذشته، جهت خدمت به مردم این دیار و استفاده از فرصت‌های اقتصادی این منطقه تمام تلاش خود را به‌کار بندد.

در این بیانیه آمده است: 15خرداد سال 1342 تجلی روحیه انقلابی در حمایت از اسلام و مرجعیت است. حفظ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی از مهمترین ارزش‌های نهضت امام است. ما از مسئولان کشور می‌خواهیم جهت تقویت این روحیه در جامعه و در برخورد با مسایل بین‌المللی تلاش کرده و اجازه نفوذ به عناصر بی‌تفاوت را در عرصه‌های تصمیم‌گیری نظام نداده و در برابر توطئه شوم اقتصادی و فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی کنند.

وارثان قیام 15 خرداد در پایان تصریح کردند: ورامین شهر شهیدان 15 خرداد است، در دفاع مقدس، فتنه سال 78 و 88 و سایر عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب نشاده داده که خون شهدای 15خرداد در رگ‌های جوانان این دیار همچنان جاری است. حفظ فرهنگ و ارزش‌های 15 خرداد رسالت تمام مسئولان و مردم این دیار است. مظاهر غیر اخلاقی، بدحجابی، فساد اقتصادی و امثال آن زیبنده این منطقه نیست. ما از مسئولان و آحاد مردم می‌خواهیم که از این فرهنگ اصیل و ولایی پاسداری کرده و باتمام قدرت با مظاهر ضد اخلاق مبارزه کنند.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین