پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
وزرای خارجه ایران و ارمنستان یکشنبه در تهران ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی و درباره اوضاع منطقه و تحولات بین‌المللی به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

شعار سال: ادوارد نعلبندیان وزیر خارجه ارمنستان یکشنبه در تهران با مقامات کشورمان درباره ابعاد مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

وی در این سفر ضمن رایزنی با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود راه‌های گسترش مناسبات تهران و ایروان در ابعاد مختلف را بررسی خواهد کرد.

این دومین سفر نعلبندیان به تهران طی 2 سال گذشته است. وی 15 اردیبهشت ماه 1393 به تهران سفر و با ظریف و دیگر مقامات کشورمان به گفت‌وگو درباره مناسبات دوجانبه پرداخت.

وزیر خارجه ارمنستان در آن سفر حامل پیام رئیس جمهور این کشور برای حسن روحانی بود و در دیدار با رئیس جمهور کشورمان پیام سرژ سرکیسیان را بههمتای ایرانیابلاغ کرد. این اولین سفر دوجانبه نعلبندیان در دولت یازدهم بود. البته او در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم و در زمان مراسم تحلیف حسن روحانی، رئیس جمهور کشورش را در این سفر همراهی کرد.

ظریف هم ششم بهمن ماه 1393 سفری دو روزه به ایروان داشت و با مقامات این کشور از جمله نعلبندیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی شنبه هشتم خرداد ماه سالجاری میزبان وزیر خارجه لیتوانی و یکشنبه نهم خرداد ماه نیز با همتای اوکراینی خود در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه ایران یکشنبه شب نیز سفری به چهار کشور اروپایی لهستان، فنلاند، سوئد و لتونی داشت.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین