پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷
استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، بر اصلاح سازوکارهای تأمین و توزیع اقلام اساسی تأکید کرد و گفت: دشمن برنامه‌های وسیعی برای اخلال در اقتصاد کشور دارد و مسئولان باید ضمن تبیین نقشه‌های دشمن برای مردم، با تدابیر مناسب از ایجاد نابسامانی‌ها جلوگیری کنند.
شعارسال: محمدرضا پورمحمدی با اشاره به وضعیت تأمین و توزیع کالاهای اساسی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که نیاز به اصلاح اساسی سازوکارها در این زمینه داریم که نهادهای دولتی باید در این خصوص تدبیر کنند.

وی افزود: نباید تصور کنیم که اگر یک مشکل را حل کردیم، دشمن از فشار و تهدید دست برمی‌دارد؛ باید برای شرایط پیش‌رو آمادگی داشته باشیم و مشکلات را پیش‌بینی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر ارائه طرحی برای سامان‌دهی توزیع کالاهای اساسی در استان تأکید کرد و گفت: لازمه این کار در اختیار داشتن یک بانک اطلاعاتی کامل است که در این خصوص نیز باید اقدام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1397 ، کدخبر: 818303 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین