پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به خلف وعده و بدحسابی‌هایی است که دستگاه‌ها و بخش خصوصی نسبت به کارگران و کارمندان خود دارند.

شعارسال: کاگران اخراجی سد چم شیر گچساران بی صبرانه منتظر وعده‌ای هستند که مدیران در نمازخانه استانداری برای پرداخت مطالباتشان دادند.

 یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به خلف وعده و بدحسابی‌هایی است که دستگاه‌ها و بخش خصوصی نسبت به کارگران و کارمندان خود دارند.

از جمله این بد قولی‌ها و بی‌انصافی‌ها مربوط به پرداخت مطالبات 12 ماهه کارگران سد چم‌شیر گچساران است که اخراجی پروژه نیز هستند.

مسؤولان آن قدر به کارگران بدقولی کرده‌اند که عاقبت دانشجویان به یاری کارگران اخراجی شتافتند و طی چند مرحله مشکل آن‌ها را از مجاری قانونی و به صورت مسالمت‌آمیز پی‌گیری کردند.

در آخرین مرحله دانشجویان با حضور در استانداری و نشست با مسؤولان ارشد استانی به جز استاندار در محل نمازخانه استانداری پی‌گیر مطالبات کارگران شدند که مسؤولان قول دادند به زودی مطالبات پرداخت شود.

قرار شد پولی که بیمه تامین اجتماعی بلوکه کرده بود به میزان 7 میلیارد تومان به شرکت سابیر پرداخت شود تا این شرکت نیز مطالبات کارگران اخراجی را پرداخت کنند و دانشجویان از مسؤولان تضمین خواستند که این پول بعد از رفع بلوکه حتما به حساب کارگران واریز شود.

این در حالی است که مطالبات کارگران اخراجی سد چم‌شیر گچساران 8.5 میلیارد تومان است و در صورت پرداخت 7.5 میلیارد تومان باید 1.5 میلیارد تومان دیگر از مطالبات آن‌ها از محلی دیگر در نظر گرفته شود.

آن گونه که دانشجویان می‌گویند تا زمان واریز شدن نهایی پول کارگران پی‌گیر این موضوع خواهند بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار :17 اسفند 97، کد خبر:13971217000187  www.farsnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین