پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷
کارکنان بخش حمل و نقل ریلی تبریز به عدم دریافت حقوق دو ماهه خود اعتراض کرده و قطار مسیر تبریز- آذرشهر را متوقف کردند و این امر باعث شد دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بلاتکلیف بمانند.

شعارسال: ‌مدیر کل راه آهن آذربایجان ، در این خصوص گفت: صبح امروز از ساعت ۸ صبح کارکنان تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن آذربایجان در مسیر حرکت تمام قطارها به علت عدم دریافت دو ماه حقوق خود دست به اعتراض زده و مسیرها را بسته‌اند.

شاپور اصلانی ادامه داد: اکنون زمان حرکت قطار سایر مسیرها فرار نرسیده و زمان حرکت قطار فقط در مسیر تبریز- آذرشهر فرارسیده بود که به دلیل این موضوع در جابجایی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی با مشکل مواجه شدیم.

وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم مشکل تردد قطارها رفع شده و طبق برنامه به حرکت خود ادامه دهند، خاطرنشان کرد: پیگیر مطالبات کارکنان هستیم تا حقوق آن‌ها به موقع پرداخت شود.

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز به ایسنا گفت: این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و به ما اعلام کرده‌اند که به دلیل نقص فنی راه‌ها بسته شده است؛ از این رو برای جابه جایی دانشجویان اتوبوس‌هایی را تدارک دیده‌ایم.

مجید فتاح زاده ادامه داد: هیچ گونه مشکل خاصی وجود نداشته و دانشجویان تنها کلاس ساعت هشت صبح را از دست داده و توانسته‌اند در کلاس‌های بعدی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، به گفته دانشجویان دانشگاه شهید مدنی، هفته گذشته نیز کارکنان راه آهن اعتراض کرده بودند و کمی مانده به تبریز قطار توقف کرده و دانشجویان را پیاده کرده بود و دانشجویان مسیر را پیاده طی کرده بودند.

امروز هم در مسیر دانشگاه قطار توقف و دانشجویان را پیاده کرده ودانشجویان با اتوبوس‌هایی که از سوی دانشگاه به صورت رایگان فرستاده شده بود راهی دانشگاه شدند.

در ساعت ۱۲ ظهر امروز هم که طبق روال روزهای گذشته باید قطار در ایستگاه دانشگاه می‌بود، هیچ قطاری به این ایستگاه نرسیده و دانشجویان با اتوبوس به تبریز برگشته‌اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ : 14اسفند 1397 ، کدخبر:97121407605 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین