پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با امضای ۴۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن خبر داد.

شعارسال: رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با امضای ۴۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن خبر داد.

ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی اظهار کرد: دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به تأمین کالای اساسی مردم ازجمله گوشت و مرغ دست‌به‌کار شود.

وی با اشاره به افزایش روزافزون قیمت مرغ در کشور افزود: مردم به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم های روزمره و بی‌ثباتی در بازار را تحمل کنند و باید دولت در تثبیت بازار تمهیدات لازم را بی اندیشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ در گیلان به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: گیلان یکی از استان‌هایی است که علاوه بر تولید و اندازه مازاد بر تولید، مرغ اضافه‌تولید شدن خود را به استان‌های دیگر صادر می‌کند و نباید افزایش روزمره قیمت مرغ در استان شاهد باشیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها مرغ نیست که دچار سردرگمی شده و دولت نسبت به آن هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد، گفت: موضوع آرد، گوشت قرمز و محصولات کشاورزی از عمده کالاهای هستند که دولت در تأمین و توزیع آنجا مانده است.

داداشی با اشاره به موضوع آرد و عدم توزیع آن در نانوایی‌های کشور بیان کرد: گرچه دولت اعلام کرده که شیوه توزیع آرد به روال گذشته برمی‌گردد اما همچنان در این بخش مشکلاتی وجود دارد که نیازمند حل فوری است.

وی از استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از روز گذشته با ۴۰ امضا در صحن مجلس آغاز شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حجتی نتوانسته نیاز کشور به محصولات کشاورزی از جمله گوشت قرمز و مرغ را تأمین کند، گفت: هرکسی که توفیق خدمت به مردم را ندارد باید صحنه را ترک کند و شخص دیگری برای ادامه همکاری مدیریت بخش تأمین محصولات کشاورزی را در دست بگیرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه در کشور هر محصولی که عرضه آن کم و یا گران می‌شود رغبت مردم برای خرید آن بیشتر می‌شود، تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته مردم با افزایش قیمت یک محصول هیچ‌وقت حاضر به خرید محصول گران نمی‌شوند درحالی‌که رفتار برخی‌ها کاملاً متفاوت است و این نیازمند کار جدی سازمان صداوسیما و رسانه‌ها و جراید جهت آگاهی بخشی به مردم را می‌طلبد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 22اسفند 1397 ، کدخبر:464551 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین