پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در بازرسی‌های برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار تاکنون 1946 محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 677 محل متخلف نیز پلمب شدند که از این تعداد 161 مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

شعارسال: معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در بازرسی‌های برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار تاکنون 1946 محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 677 محل متخلف نیز پلمب شدند که از این تعداد 161 مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

محسن فرهادی درباره بازرسی بهداشت محیط در برنامه سلامت نوروزی افزود: 139 هزار و 123 مورد بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و طبخ با اولویت رستوران ها، قنادی ها و اماکن بین راهی، پایانه های مسافربری و سرویس های بهداشتی در چهار روز اول برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی انجام شد که از این تعداد، 3 هزار و 809 مورد از اماکن بین راهی بازرسی بهداشت محیطی شده است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: در این بازرسی ها تعداد 86 هزار و 352 مورد سنجش پرتابل و همچنین 99 هزار و 149 مورد کلرسنجی از آب مصرفی انجام شده است.

وی اظهار داشت: براساس گزارش تیم های سیار بازرسی بهداشت محیطی سراسر کشور حدود 200 هزار و 975 کیلو گرم مواد غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری ایران پزشک ، تاریخ انتشار: 26اسفند 1397 ، کدخبر11242 :www.iranmd.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین