پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۷
رئیس مرفوک ناجا از بسته شدن چند مسیر در استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی خبر داد و بر همکاری مردمی برای بازگشایی این مسیرها تاکید کرد.
شعارسال: سرهنگ "رحمان نعمتی" گفت: بارندگی های شدید و کولاک منجر به بسته شدن برخی محورها و مسیرها در شمال و شمال شرق کشور شده است.

وی از انسداد محور "شاهرود-گرگان"، مسیر آزادشهر-دامغان-کیاشهر و جاده جنگل گستان خبر داد و گفت: بارش های شدید منجر به بسته شدن این مسیرها شده و تجمع مردم در این مسیرها و اصرار آنان برای عبور، باعث تشدید مشکل شده است.

سرهنگ نعمتی با اعلام این که تاکنون خسارت جانی گزارش نشده، اظهار کرد: عوامل مدیریت بحران استان های درگیر ، بسیج شده اند تا ضمن بازگشایی مسیرها، خودروهایی را که گرفتار سیل و کولاک شده اند، از مسیر خارج و سرنشینان آنها را به نقاط امن منتقل کنند.

رئیس مرفوک ناجا در پایان از مردم خواست تا با در نظر گرفتن شرایط از ادامه مسیر تا اطلاع ثانوی منصرف شوند تا گروه های امداد و نجات بتوانند ماموریت خود را برای نجات مردم گرفتار و بازگشایی مجدد مسیرها به نحو احسن انجام دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری پلیس ، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 ، کدخبر: - ، www.news.police.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین