پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه قوای سه گانه و مسئولین کشور باید منابع مالی را به شکلی مدیریت کنند که این منابع در چرخه اقتصادی کشور مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل کند.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا می خواهد در مسئله صادرات نفت ایران به سایر کشورها مشکل ایجاد کند، ادامه داد: بر همین اساس ما باید به بخش های صنعت و معدن کشورمان توجه بیشتری داشته باشیم و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کنیم.

شعار سال: علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معطم رهبری با عنوان «رونق تولید» گفت:رونق تولید یکی از نکات برجسته ای است که بعد از تحریم هایی که آمریکا علیه ایران قرار داده باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا می خواهد در مسئله صادرات نفت ایران به سایر کشورها مشکل ایجاد کند، ادامه داد: بر همین اساس ما باید به بخش های صنعت و معدن کشورمان توجه بیشتری داشته باشیم و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کنیم.

وی بیان کرد: برای اداره یک کشور نیاز به صادرات و واردات است و به ویژه در شرایط کنونی برای اینکه بتوایم مشکلات اقتصادی را حل کنیم نیاز به صادرات غیر نفتی داریم؛ تبادلات داخلی و خارجی می تواند منجر به رونق اقتصادی و تولید در کشور شود؛ بر همین اساس مقام معظم رهبری به رونق تولید در زمینه های مختلف تأکید داشتند.

اسدی افزود: به این معنی که اگر بتوانیم نیازهایی که کشور در بخش های مختلف دارد با رونق اقتصادی و تولید به حرکت در آوریم به دنبال آن اشتغال به وجود خواهد آمد و اشتغال زمانی ایجاد می شود که منابع مالی به گردش در آید.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروزه قوای سه گانه و مسئولین کشور باید منابع مالی را به شکلی مدیریت کنند که این منابع در چرخه اقتصادی کشور مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: تمرکز مدیریت و رونق اقتصادی و اشتغال در کشور که از اهم واجبات است باید ایجاد گردد.

اسدی با اشاره به حوزه انتخابیه خود در پایان خاطر نشان کرد: در شهرستان شهربابک بر مسائل معدنی، اکتشاف و توسعه معادن در این منطقه که بهتر از نفت هم می تواند اشتغال ایجاد کنند و ارز آوری داشته باشد، متمرکز شده ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا تاریخ انتشار 3 فروردین 98، کد خبر: 1470056، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
همه مشکل کشور از مدیریت ناکارامد مدیران است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین