پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
بارش شدید باران در کنار آب شدن برف ها موجب طغیان رودخانه های بازفت و زاینده رود در شهرستان کوهرنگ چهار محال و بختیاری شده است.
بارش شدید باران در چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان کوهرنگ همچنان با شدت ادامه دارد. در حال حاضر رودخانه‌های بازفت و زاینده رود در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری طغیان کرده‌اند.

آب این دو رودخانه لحظه به لحظه در حال افزایش و بالا آمدن است و خطر وقوع سیل در مناطق حاشیه این رودخانه‌ها در حال افزایش است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه بارش شدید باران در شهرستان کوهرنگ همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: رودخانه بازفت و کوهرنگ طغیان کرده‌اند و لحظه به لحظه آب این دو رودخانه در حال افزایش و بالا آمدن است.

بیژن طاهری بیان کرد: خسارت‌های مالی در روستاهای این شهرستان در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: تلفات جانی در شهرستان کوهرنگ در پی وقوع بارش‌های شدید تاکنون نداشته‌ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ ادامه داد: در حال حاضر رانش زمین در روستای دره شیخ عالی مهمترین حادثه بوده است که ۲۷ خانوار روستایی این منطقه در حال انتقال به مناطق امن هستند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر. تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸  ، کد خبر: 4575276، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
کشور کاملا در بحران، وقتی آب نیست یه جور مشکل داریم الانم که هست یه جور دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین