پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
یک مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی اظهارات محمود احمدی نژاد با روزنامه آرمان را تکذیب کرد.
شعارسال: یک مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارات محمود احمدی نژاد در گفتگو با روزنامه آرمان را تکذیب و این گونه فرافکنی‌ها را شیوه ناپسند رئیس جمهوری سابق عنوان کرد.

وی افزود: آقای احمدی نژاد در این مصاحبه در واکنش به علت فساد اقتصادی در دولتش مدعی شده که: "آقای رحیمی قبل از اینکه وارد دولت دهم شود، به دستور شخص آقای علی لاریجانی از فردی پولی را گرفته و آن را بین شماری از نامزد‌های مجلس تقسیم کرده است. بعد از پایان دولت‌دهم به سراغ او آمده‌اند و ایشان را تحت عنوان معاون اول دولت قبل محاکمه کرده‌اند".

این مقام آگاه افزود: ادعای ایشان خلاف واقع و از اساس نادرست و دروغ است.

وی در ادامه گفت: پرونده‌های متعدد نزدیکان و منسوبان آقای احمدی نژاد در دستگاه قضایی نیاز به توضیح و تفسیر ندارد و حق پیگیری قانونی این اظهارات کذب که متاسفانه به رویه معمول ایشان تبدیل شده محفوظ است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 11 فروردین 1398 ، کدخبر: 6882342 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین