پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
آخرین انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها با پیروزی هیلاری کلینتون به پایان رسید.

شعارسال:

به نقل از یو‌اس‌ای تودی، شب گذشته، آخرین انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در واشنگتن دی سی برگزار شد و هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز این حزب موفق شد 16 دلگیت از مجموع 20 دلگیت این ایالت را به خود اختصاص دهد.

در پایان انتخابات این ایالت، کلینتون موفق شد 78 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. در مقابل، برنی ساندرز با کسب 21 درصد آرا، توانست 4 دلگیت را به صندوق خود واریز کند.

پس از پایان رقابت در واشنگتن دی سی، برنی ساندرز در جمع هواداران خود حاضر شد و ضمن تشکر از حمایت‌های آن‌ها گفت که کمپین وی همچنان در انتخابات حضور خواهد داشت.

او گفت: «من تلاش خواهم کرد تا علاوه بر تعییر در کمیته ملی حزب دموکرات، روش‌های جدیدی برای برگزاری انتخابات درون‌حزبی تعریف و اجرا شود.»

وی همچنین اعلام کرد که کمپین انتخاباتی وی، گذار جدیدی در آمریکا ایجاد کرد و توانست دستاوردهای سیاسی و اجتماعی جدیدی برای مردم آمریکا معرفی کند. او گفت ما به حزبی نیاز داریم که به طبقه متوسط ناامید توجه کند یعنی به 47 میلیون آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند. او وعده داد که کمپین خود را برای پرداختن به این مسائل ادامه دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 26خرداد1395، کدخبر:114426 www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین