پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
فرماندار خلخال با اشاره به صدور دستور تخلیه اضطراری روستاهای حاشیه رودخانه‌ها در خلخال گفت: برای انتقال روستائیان به نقاط امن این دستور صادر شده است.

شعارسال: فرماندار خلخال با اشاره به صدور دستور تخلیه اضطراری روستاهای حاشیه رودخانه‌ها در خلخال گفت: برای انتقال روستائیان به نقاط امن این دستور صادر شده است.

 فریدون بابایی بعد از ظهر امروز در بازدید از رودخانه‌های شهرستان خلخال اظهار داشت: دستور تخلیه اضطراری روستاهای حاشیه رودخانه‌ها در خلخال صادر شد تا روستائیان در اسرع وقت به نقاط امن انتقال یابند که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: تمامی مسیرهای منتهی به رودخانه‌ها مسدود شده و اقدامات لازم برای لایروبی انجام یافته و اطلاع‌رسانی و هشدارهای لازم به بخشداران، دهیاران و شهرداران داده شده است تا اقدامات پیشگیرانه را در اسرع وقت انجام داده و از بروز سیل جلوگیری به عمل آید.

فرماندار خلخال بیان کرد: میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و از گردشگران انتظار داریم با توجه به این که به روز طبیعت نزدیک هستیم از هرگونه اسکان در کنار رودخانه‌ها خودداری و در خصوص نگهداری از سالمندان و فرزندان خود دقت لازم را به کار گیرند.

بابایی با اشاره به لغو مرخصی تمامی اعضای مدیریت بحران تا عادی شدن وضعیت نیز بیان کرد: انتظار داریم مدیران و مسئولان مربوطه در این زمینه به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در حالت آماده‌باش کامل باشند تا از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: از همشهریان انتظار داریم به نکات و هشدارهای لازم توجه کنند و گردشگران را نیز آگاه کنند تا خدای نکرده به دلیل بی‌اطلاعی کسی دچار حادثه در این ایام از سال نباشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار: 11فروردین 1398، کدخبر:www.tasnimnews.com ، 1978550

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
مردم خواهشا به دستور تخلیه ها گوش کنید و جدی باشید خودتون بعدا به دردسر میفتین وقتی وضعیت بحرانیه باید باهم دیگه همکاری کنیم و تا بحران رو پشت سر بذاریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین