پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
استاندارقم گفت: به دنبال دستیابی به بهترین نتیجه در زمینه کارهای اجرایی هستیم و به همین خاطر مدیران توانمند، عهده دار مسئولیت در این استان می شوند.

شعارسال: بهرام سرمست در نشست صمیمی با اصحاب رسانه قم افزود: ما در این رابطه به کارنامه و برنامه افراد نگاه می کنیم و کاری به سفارش ها نداریم، بنده مسئول پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان هستم و بنابراین باید از مدیرانی استفاده کنم که می توانند عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود ارائه دهند.

وی ادامه داد: هر مدیری که کارنامه و برنامه قابل قبولی داشت و در مسیر برنامه و اهداف دولت تمام تلاش خود را به کار گرفت در مجموعه مدیریتی استان جای دارد و در غیر این صورت لازم است بر اساس برنامه های کلان تدارک دیده شده، تغییر کند.

استاندار قم گفت: این مساله در تغییرات ایجاد شده کنونی هم قابل مشاهده است و مشرف ترین افراد برای پست های تعیین شدند، به عنوان نمونه برای اداره کل ورزش و جوانان استان فردی انتخاب شد که در این زمینه تخصص دارد و قبلا در قم فعالیت داشته است، در مورد انتخاب مدیرکل حوزه استاندار هم، از آقای گروسی استفاده شد که اصولگرای معتدل است و عده ای به خاطر این انتصاب به بنده انتقاد کردند، اما من در انتصابات به شایستگی ها و توانایی افراد در اجرای برنامه ها توجه دارم و مرزبندی های دیگر در این مساله اهمیت چندانی ندارد.

وی بیان کرد: همه نهادهای نظارتی و مردم می توانند در خصوص عملکرد استاندار توضیح بخواهند و من خود را موظف به پاسخگویی می دانم، همچنین از رسانه های استان می خواهم اقدامات انجام شده طی مدت اخیر را برای مردم قم بیان کنند تا روحیه در میان شهروندان روز به روز تقویت شود.

وی ادامه داد: اکنون ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم گناهی بزرگ و خواست دشمنان انقلاب است و رسانه ها در مقابله با این جریان و امید آفرینی در جامعه نقش بسزایی دارند.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به هیچ عنوان ایده آل بنده نیست که مدیری در این استان پاسخ گوی عملکرد خود نباشد، بلکه همه مسئولان دستگاه های اجرایی باید در خصوص اقداماتشان به رسانه ها و افکار عمومی پاسخ دهند.

وی افزود: هر کس به انداره مسئولیتی که در استان دارد باید جوابگو باشد و در همین رابطه بنده وظیفه خود می دانم به عنوان استاندار در هر زمینه ای به سئوالات رسانه ها و افکار عمومی پاسخ دهم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها مطالبه گری از مسئولان با رعایت اخلاق حرفه ای و پرهیز از سیاه نمایی است و ما در استانداری قم از هرگونه نقد منصفانه و سازنده استقبال می کنیم.

سرمست با اشاره به اهمیت نظر افکار عمومی در روند مدیریت استان، ادامه داد: چندی پیش یکی از مدیران استان را که در خارج از قم حضور داشت به دلیل احترام به افکار عمومی در مساله ای احضار کردیم و موارد مطرح شده از سوی مردم را در حضور وی و بازرسان متخصص در آن زمینه مورد بررسی قرار دادیم و اگر آن مدیر در این زمینه همکاری نمی کرد، حتما او را برکنار می کردیم.

وی افزود: در جریان مدیریت سیل اخیر در قم عده ای به دنبال ماهی گیری از این رخداد بودند که ما اعلام کردیم این سیل ماهی ندارد و اختلاف انداختن کار خطرناکی است؛ ما در قم برای مقابله با این پدیده هماهنگی خوبی داشتیم و فضای همکاری مطلوبی میان دستگاه های اجرایی استان وجود داشت که مورد توجه اصحاب رسانه و افکار عمومی قم قرار گرفت، بنابراین باید به دنبال تقویت همکاری ها باشیم و از اختلاف افکنی پرهیز کنیم.

وی گفت: هر کدام از اصحاب رسانه استان همچون نیروهای روابط عمومی استانداری هستند که می توانند پل ارتباطی خوبی میان مسئولان استان و مردم باشند.

استاندار قم بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه ها در بخش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای انعکاس اخبار و رویدادهای استان به بهترین نحو استفاده کرد و جایگاه اطلاع رسانی در قم را ارتقا داد.

سرمست ادامه داد: به زودی شورای اطلاع رسانی استان بر اساس سیاست های تدوین شده تشکیل می شود تا جایگاه فعالیت های رسانه ای در قم بیش از پیش تقویت شود.

وی همچنین از رسانه ها خواست در خصوص برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

استاندار قم دراین زمینه ادامه داد: این رخداد نقش مهمی در تحقق شعار سال و ارتقا جایگاه تولید در استان قم خواهد داشت.

در این نشست مدیران و نمایندگان رسانه های خبری فعال در قم نظرات خود را برای تقویت جایگاه اطلاع رسانی در استان بیان کردند؛ همچنین در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات سید رضا طباطبایی مدیر کل سابق روابط عمومی استانداری قم تجلیل به عمل آمد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22فروردین1398 ، کدخبر: 832879: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
کاملا از نجوه مدیریت شهری و پروژه هاشون مشخصه که کی جا داره در قم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین