پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: هر چقدر بتوانیم در موضوع نظارت قوی‌تر وارد شویم، مسیر کالاهای قاچاق و تقلبی را ناامن‌تر می‌کنیم و این یکی از موضوعاتی است که می‌تواند به تولید کمک کند.

شعارسال: دکتر محمود بیگلر در این باره گفت: نظارت مقوله بسیار مهمی است که جزو موارد حاکمیتی دولت است و فرآورده‌هایی که به نوعی سلامت محور هستند باید نظارت و کنترل‌ها با دقت بسیاری بر آنها انجام شود.

وی افزود: تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز از جمله مواردی است که اگر نظارت در این بازار نباشد، می‌تواند تقلبات و قاچاق و موضوعاتی که سلامت جامعه را تهدید کند، وارد این عرصه شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بیگلر اظهار داشت: هر چقدر بتوانیم در موضوع نظارت قوی‌تر وارد شویم، مسیر کالاهای قاچاق و تقلبی را ناامن‌تر می‌کنیم و به نظر بنده این یکی از موضوعاتی است که می‌تواند به تولید کمک کند و همچنین اقلام وارداتی که به مصرف می‌رسند، ضریب اطمینان صد در صد به بیمار، پزشک و یا افرادی که از این کالاها استفاده می کنند، داده می شود. بر همین اساس نظارت‌ها باید تشدید شود.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: در موضوع نظارت این اداره کل برنامه‌های ویژه ای دارد که از ماه آینده آغاز می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30خرداد1395، کدخبر: 95032917779: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین