پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
استاندار هرمزگان با بیان این که اخیرا طی مسائلی برای کارگران آلومینیوم مشکلاتی به وجود آمد، گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد توانستیم از بروز مسایلی مانند مشکلات به وجود آمده برای کارگران هفت تپه جلوگیری کنیم
شعارسال:استاندار هرمزگان با بیان این که اخیرا طی مسائلی برای کارگران آلومینیوم مشکلاتی به وجود آمد، گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد توانستیم از بروز مسایلی مانند مشکلات به وجود آمده برای کارگران هفت تپه جلوگیری کنیم.

 فریدون همتی در جشنواره امتنان به مناسبت روز جهانی کارگر ضمن قدردانی از زحمات کارگران و تلاش کارآفرینان عنوان کرد: همه مردم و مسئولان به نوعی کارگر هستند، زیرا همواره در حال خدمت رسانی بوده و می توان گفت این روز مربوط به همه ما است.

وی با بیان این که دشمنان ما از هیچ تلاشی برای شکست دادن مان دریغ نخواهد کرد: آخرین و مهم ترین ضربه ای که دشمن می توانست به ایران وارد کند تحریم فروش نفت ایران بود که درحال حاضر نیز در مرحله عبور از این مشکل هستیم و جامعه کارگران نیز همواره با افزایش مشکلات درمتن حوادث و دگرگونی ها بوده است.

همتی با اشاره به این که امسال به دلیل مسائل موجود، برای کشورمان سال ویژه ای خواهد بود، ادامه داد: امسال باز هم باید مانند زمان دفاع مقدس و تحریم هایی که از قدیم وجود داشته است با نشان دادن اقتدار و هم دلی و گذشتن از مسائلی که آمریکا برایمان به وجود آورده است عزت کشور را بالا ببریم.

وی با بیان این که به سازمان تأمین اجتماعی گفته ایم آماده باشد تا در صورت لزوم به همکاری با ما بپردازد، گفت: اداره شرایط موجود کاری مهم و سخت بوده و در حال حاضر با مشکلات اقتصادی و نیز تحریم ها ممکن است در شرایطی دولت مجبور به تعدیل نیرو در ادارات و یا سازمان‌هایی باشد، به همین جهت به تامین اجتماعی تاکید کرده‌ایم که در صورت بیکار شدن تعدادی از کارگران حق بیمه بیکاری آنان را به موقع پرداخت شود.

همتی بیان کرد: همه مردم، مسئولان، خبرنگاران و اهالی رسانه باید بکوشند تا سرمایه گذارانی از داخل و خارج کشور را به فعالیت در این استان تشویق کنند تا هرچه بیشتر ایجاد اشتغال کرده و بیکاری کمتر و کمتر شود.

استاندار هرمزگان با بیان این که کارگران در خاکریز خط مقدم اقتصادی علیه دشمن قرار دارند، اظهار کرد: با توجه به عنوان" رونق تولید " باید برای عبور از شرایط سخت در سال جاری به آن توجه کنیم.

وی در پایان گفت: دولت با تمام توان در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار5 اردبیهشت98 ، کدخبر: 98020502690،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
بیچاره کارگرا مثل موش آزمایشگاهی میمونن هر بلایی هر استراتژی روشون پیاده میشه و اخرم اوضاعشون رو به راه نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین