پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
سخنگوی کاخ سفید می گوید: دخالت نظامی ما به یک وضعیت امنیتی دشوار در داخل لیبی منجر شد و برای امنیت ملی ما هم تبعاتی به همراه داشت.


شعار سال: جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور بارها و در برهه های زمانی مختلف این موضوع را تأیید کرده که درباره لیبی اشتباه کرده است. ارنست گفت: آنچه که رئیس جمهور درباره لیبی انجام داد در تماس و تعامل نزدیک با هم پیمانانمان نزدیک ما بود تا دهها هزار نفر از مردم بیگناه لیبی را نجات دهد.آنها در خطر کشتار قرار داشتند.

رئیس جمهور بارها و در برهه های زمانی مختلف این موضوع را تأیید کرده که او اشتباه کرده است. او به دقت تبعات پس از عملیات نظامی موفق را در نظر نگرفته بود. دخالت نظامی تا اندازه ای که توانست از کشتار دهها هزار نفر از مردم بیگناه لیبی جلوگیری کند، موفق آمیز بود اما این دخالت نظامی موفقیت آمیز به یک وضعیت امنیتی دشوار در داخل لیبی منجر شد که برای امنیت ملی ما هم تبعاتی به همراه داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر آنلاین، تاریخ انتشار 2 تیر 95 ، کد مطلب: 548919: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین