پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی نظر خود را درباره اینکه آیا دونالد ترامپ صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد یا خیر، اعلام نکرد.

شعارسال: میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا و سناتور جمهوری خواه از ایالت کنتاکی در مصاحبه با شبکه ای بی سی گفت: تصمیم گیری در خصوص این مساله را به عهده مردم می‌گذارم. همانطور که می‌دانید دونالد ترامپ، کاندیداتوری‌اش در انتخابات را مستقیم و عادلانه به دست آورد. او نسبت به هر کس دیگری در مبارزه با نامزدهای با صلاحیت رای بیشتری به دست آورد و رای دهندگان ما در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری تصمیم خود را گرفته‌اند که می‌خواهند چه کسی نامزدشان باشد. مردم آمریکا قادر خواهند بود در پاییز تصمیم خود را اتخاذ کنند.

براساس نظرسنجی روز یکشنبه که توسط شبکه ای بی سی نیوز و واشنگتن پست صورت گرفت 51 درصد از رای دهندگان احتمالی انتخابات از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها و 39 درصد از دونالد ترامپ حمایت می‌کنند. این در حالی است که نظرسنجی‌ مشابهی که پس از تیراندازی گسترده در اورلاندو صورت گرفت نشان داد که 64 درصد از مردم آمریکا فکر نمی‌کنند ترامپ برای رئیس کل قوا شدن با صلاحیت باشد.

مک کانل گفت: تا نوامبر که انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، زمان زیادی مانده و مشخصا فشار بر شانه‌های ترامپ خواهد بود تا مردم را متقاعد کند که می‌تواند از عهده این سمت برآید.

اما این سناتور جمهوری خواه فکر می‌کند که ترامپ مسیر درست را پیش گرفته و یکی از دلایلش استفاده ترامپ از "تله پرامپتر" (صفحات نمایشی که متن سخنرانی را برای سخنران به نمایش در می‌آورند) است.

وی گفت: ترامپ بیشتر از هر وقت دیگری از یک متن آماده شده استفاده می‌کند که از نظر من کاملا برای تمامی نامزدها مناسب است خواه همانند هیلاری کلینتون یک سیاستمدار قدیمی باشید، خواه همانند ترامپ یک تازه وارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7تیر1395، کدخبر: 95040103879: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین