پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

نامه آشنا به اژه‌ای درباره تبلیغات در تلویزیون

در بخشی از نامه‌ای که حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای روحانی به اژه‌ای نوشته، آمده است: شبکه‌های مختلف سیما به صورت مکرر در حال تبلیغ برندهای تجاری مشخصی از انواع قابلمه، دوش حمام، کفش و… هستند. حجم تبلیغات و میزان تکرار به‌گونه‌ای است که خرید آن به مخاطب رسانه ملی تحمیل می‌شود.

شعار سال: در بخشی از نامه‌ای که حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای روحانی به اژه‌ای نوشته، آمده است:

«شبکه‌های مختلف سیما به صورت مکرر در حال تبلیغ برندهای تجاری مشخصی از انواع قابلمه، دوش حمام، کفش و هستند. حجم تبلیغات و میزان تکرار به‌گونه‌ای است که خرید آن به مخاطب رسانه ملی تحمیل می‌شود. این در حالی است که احتمالا سازمان صداوسیما نسبت به کیفیت و کارآمدی محصولات تبلیغ شده نیز بی‌اطلاع است»....


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت برترین ها، تاریخ 28 اردیبهشت 98، کد مطلب: 864930: www.bartarinha.ir


خبرهای مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین