پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: تکمیل ۱۱۰ طرح نیمه تمام با سرمایه‌گذاری ۴۶۰ میلیارد تومان و اشتغال یکهزار و ۲۸۰ نفر در اولویت برنامه‌های این سازمان در سال ۹۸ است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: تکمیل ۱۱۰ طرح نیمه تمام با سرمایه‌گذاری ۴۶۰ میلیارد تومان و اشتغال یکهزار و ۲۸۰ نفر در اولویت برنامه‌های این سازمان در سال ۹۸ است.

 محمود سیجانی با بیان اینکه طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام استانی قرار دارد، افزود: تصویب یک طرح صنعتی با مجموع ۲۳ میلیارد ریال به صورت سرمایه ثابت، تصویب ۱۴ واحد تولیدی با مجموع ۸۷۶ میلیارد ریال به‌صورت سرمایه در گردش و تصویب تسهیلات بازسازی و نوسازی ۲ واحد تولیدی به میزان ۲۵۵ میلیارد ریال نیز برای ایجاد اشتغال در کمیته فرعی استان تصویب شده است.

وی تأکید کرد: تمام عملکرد و اقدام‌های انجام شده در زمینه رونق تولید در دوره‌های سه ماهه مورد بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت مصوبات به‌صورت دقیق بررسی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی یکی از برنامه‌های راهبردی اصلی این سازمان جهت رونق تولید می‌باشد که وظیفه اصلی حل این مسئله در قم بر عهده جهاد کشاورزی و سازمان صمت واگذار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تأمین اجتماعی کشور در بخش تقسیط بدهی‌ها، بخشودگی‌ها و همچنین تسهیلات تولید، تصمیمات جدیدی برای اجرا در استان‌ها ابلاغ کرده است.

سیجانی در ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در مسئله رونق تولید اضافه کرد: سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع گاز و تأمین اجتماعی استان چهار دستگاه برتر در زمینه رونق تولید در سال ۹۷ منتخب شده‌اند.

وی افزود: همچنین بانک‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بانک صادرات و بانک ملی نیز به‌عنوان بانک‌های برتر در زمینه رونق تولید و ارائه تسهیلات در سال گذشته بعد از ارزیابی عملکرد انتخاب‌شده‌اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار :2 خرداد 98، کد خبر:4624528 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
این یعنی اینکه شعارسال داره تحقق پیدا میکنه و رونق تولید حاصل میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین