پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه دادن زکات فطریه روزه را به کمال می‌رساند، ادامه داد: زکات فطریه جامعه را از فقر پاک، و جان و مال انسان را پاک و مطهر می‌سازد.
شعار سال:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه دادن زکات فطریه روزه را به کمال می‌رساند، ادامه داد: زکات فطریه جامعه را از فقر پاک، و جان و مال انسان را پاک و مطهر می‌سازد.

 آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز عیدفطر سمنان که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ سمنان برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر از امام به مثابه یک رهبر بزرگ دینی و سیاسی نام برد که جاذبه و محبت مردم به اندیشه‌های وی همواره رو به افزایش است.

دشمنان با وجود گذشت 30 سال از رحلت امام خمینی(ره) همچنان به‌دنبال کمرنگ‌ کردن اندیشه‌ و خط امام هستند اما جاذبه امام روز به روز در جهان اسلام رو به فزونی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اندیشه‌های امام در این سی سال نتوانسته‌اند به خواسته‌های خود برسند افزود: اندیشه‌های پرفروغ امام الهام‌بخش مقاومت و ایستادگی در برابر دنیای استکبار است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی تن به ذلت نخواهد داد به بیانات رهبری فرزانه معظم انقلاب در سالروز رحلت امام اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند ملت بزرگ ایران هیچگاه در برابر دشمن و زیاده‌خواهی‌های آن تن به ذلت نخواهد داد.

آیت الله شاهچراغی ضمن تاکید بر ضرورت مقاومت در برابر دشمنان اضافه کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان و در راس آنها امریکا ایستادگی می‌کند.

این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امریکا به خواسته‌های شوم خود نخواهد رسید ادامه داد: جمهوری اسلامی با امریکا مذاکره نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مشی رهبری فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: مهم‌ترین خصوصیت رهبری انقلاب ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است.

 امام جمعه سمنان هرگونه سازش به دشمنان را در تخالف با مقاومت خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌طلبی امریکا می‌ایستد و به پیروزی خواهد رسید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایستادگی در برابر استکبار گفت: ملت ایران "مرگ بر امریکا" و مقابله با استکبار جهانی را رها نمی‌کند.

شاهچراغی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید سعید فطر از تقوا به عنوان مهم‌ترین دستاورد یک ماه روزه‌داری یاد کرد و افزود: مراقبت و محاسبه دو راه حفاظت و نگهداری از تقوای به دست آمده در این ماه مبارک است.

وی با اشاره به اهمیت نماز عید فطر و زکات فطریه خاطرنشان کرد: نماز عید و زکات فطریه انسان را از گناه پاک می‌کند و آنها که در این ایام مبارک به این دو عمل کنند در بندگی فراز خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برکات زکات فطریه گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند کسی که زکات فطریه خود را بدهد پیروز است. همچنین پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند نماز عید گناهان را می‌ریزد همانگونه که باد پاییز برگ‌ها را از درختان می‌ریزند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:15خرداد1398،کدخبر:98031506521،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
به شرطی که زکات فطریه واقعا به مستحقش داده بشه و من خودم شخصا به ادمی که نیازمند بود و میشناختم دادم فطریه رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین