پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
نماینده مردم مهاباد درمجلس به وزرای نفت، کار و کشور جهت رسیدگی به مسائل حوزه‌ی انتخابیه‌اش تذکر داد.
شعارسال: جلال محمودزاده در تذکر شفاهی خود به وزیر نفت، اظهار کرد:‌ در دولت‌های قبل پتروشیمی مهاباد، لوله گذاری و همچنین انتقال گاز به طول 500 کیلومتر به مهاباد اختصاص یافت اما پتروشیمی موجب اشتغال نشد بلکه مکان مناسبی برای جذب نزدیکان شد.

وی افزود: از این تریبون به وزیر نفت می‌گویم که به بهانه خصوصی سازی جوانان این منطقه را نادیده نگیرید، بترسید از خشم مردم و جوانان.

نماینده مردم مهاباد در مجلس همچنین به وزیر کار تذکر داد و افزود: متاسفانه با رویکرد خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت مهاباد واگذار شده اما به تعطیلی کامل این مجموعه و بیکاری کارگران منجر شده است از وزیر می‌خواهم که به دفاع از حقوق و حقوق کارگران اجازه ندهد که حقوق آنان ضایع شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر کشور اظهار کرد:‌علی رغم این که مردم روستایی در مهاباد با 8 هزار نفر جمعیت در انتظار تبدیل به شهر شدن هستند اما وزیر کشور تا به حال به این خواسته جوابی نداده است.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 13 تیر 1395، کد خبر: 95040107298، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین