پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
در نگاه اول مخازن سدها شبیه به یک استخر هستند اما در واقع تفاوتهای زیادی با استخر دارند. لغزندگی مخزن سدها،نبود دید کافی در زیر آب به علت کدورت آب ،رسوبات کف مخازن،تغییرات دمایی در لایه های مختلف آب مخزن همگی از عوامل مرگبار شنا در این مناطق هستند.
شعار سال: وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران در گزارشی به خطرات شنا کردن در مخازن سدها اشاره داشته است و عوامل ممنوعه برای شنا در این مناطق را گوشزد نموده است. از جمله این موازد این است که در نگاه اول این مخازن شبیه به یک استخر هستند اما در واقع تفاوتهای زیادی با استخر دارند. لغزندگی مخزن سدها،نبود دید کافی در زیر آب به علت کدورت آب ،رسوبات کف مخازن،تغییرات دمایی در لایه های مختلف آب مخزن همگی از عوامل مرگبار شنا در این مناطق هستند. این شرکت همچنیین یادآور می شود که بسیاری از افرادی که به کام مرگ در این مناطق رفته اند حتی غریق نجات یا شناگران بسیار ماهری بوده اند و متذکر می شود که افرادی که در مناطق ممنوعه شنا می کنند دیه ای به وابستگانشان تعلق نخواهدگرفت.

تعداد بازدید : 961

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آپارات،تاریخ انتشار:18خرداد 1398،کدخبر:---،www.aparat.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین