پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
وزیر نیرو گفت: دستور ویژه رهبر معظم انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی برای توسعه شبکه های آبرسانی روستایی بسیار موثر بوده است و با همت دولت هر هفته ۳۰ روستای کشور دارای شبکه آبرسانی می شود.

شعارسال:وزیر نیرو گفت: دستور ویژه رهبر معظم انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی برای توسعه شبکه های آبرسانی روستایی بسیار موثر بوده است و با همت دولت هر هفته ۳۰ روستای کشور دارای شبکه آبرسانی می شود.

رضا اردکانیان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح تصفیه فاضلاب شهرستان خوانسار در جمع مردم و مسئولان این شهرستان افزود: امروز هر هفته به ۳۰ روستای کشور آبرسانی می‌شود و هدف گذاری وزارت نیرو برای ایجاد شبکه آبرسانی و فاضلاب در روستاها طی ۲ سال آینده هر هفته ۳۲ روستا ست.

وی با بیان اینکه این آمار در دنیا قابل عرضه و مقایسه است، اظهار داشت: مردم ایران می‌توانند با افتخار سر خود را بالا بگیرند و نه با مقایسه با کشورهای قابل توسعه و کشورهای منطقه، بلکه در قیاس با کشورهای بسیار پیشرفته دنیا حرف‌هایی برای گفتن داریم.

وزیر نیرو اظهار داشت: در حادثه سیل اخیر برق ۲ هزار و ۳۵۰ روستا متصل شد و شبکه آب نزدیک سه هزار و ۸۰۰ روستا را توانستیم در عرض ۲ تا ۳ هفته برقرار کنیم و این آمارو ارقام را باید گفت بسیار چشمگیر است و حتی در کشورهای دیگر هم نمی‌توانند وقتی سیل می‌آید دست به چنین اقدامات گسترده‌ای بزنند.

وی با بیان اینکه امروز و فردا هشت پروژه با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲ پروژه نیز آغاز می‌شود، اضافه کرد: ۲۰۷ پروژه آبرسانی و تصفیه فاضلاب در استان اصفهان با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست که این پروژه‌ها تاکنون ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اردکانیان تاکید کرد: انتقاد و رقابت و گفتن از مشکلات و سختی‌ها باید به نوعی باشد که خدشه‌ای به احساس رضایتمندی مردم وارد نکند، این اعمال و رفتار و نگاه ما به مسائل باید به گونه‌ای باشد که باعث افزایش رضایت مندی باشد در حالی که تحریم‌های ظالمانه تحمل و صبر مردم را نشانه گرفته است.

وزیر نیرو اظهار داشت: استفاده از پساب جمع آوری شده و استفاده از پساب جمع آوری شده یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورهاست و هر چه کشورها پیشرفته‌تر باشند توجه بیشتری به محیط زیست، بهداشت عمومی و استفاده بهینه از منابع آب دارند.

وی گفت: بر پایه آخرین آمار اجلاس سال گذشته سازمان ملل، از هر سه نفر در کره زمین یک نفر به سامانه‌های بهداشتی اولیه دسترسی ندارد و در حالی که قبل از انقلاب تنها چهار تصفیه خانه در کشور ساخته شده بود امروز شاهد افتتاح دویست و بیست و یکمین تصفیه خانه پس از انقلاب هستیم.

تصفیه خانه خوانسار به روش تصفیه لجن فعال با هوادهی گسترده و با ظرفیت شش هزار و ۲۲۰ متر مکعب در شبانه روز و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خوانسار در ۱۶۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار29 خرداد 98، کدخبر: 83360927،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
این الان خیلی پیشرفته؟ همچنان با تانکر داره آبرسانی صورت میگیره این فاجعه است فاجعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین