پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
استاندار بوشهر اظهار داشت: برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر 70 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این پروژه امسال تکمیل خواهد ‌شد

شعار سال: عبدالکریم گراوند در نشست با شورایاران محلات جنوبی بوشهر با تاکید بر توجه به زیباسازی شهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گردشگری بوشهر یکی از اولویت‌های توسعه استان است که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی پارک لیان را یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر دانست و تصریح کرد: این پارک در کنار ساحل خلیج فارس ظرفیت مهمی برای توسعه محلات جنوب شهر بوشهر است.

استاندار بوشهر با بیان این‌که بیش از30میلیارد تومان در پارک لیان سرمایه‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا سال گذشته نیزپنجمیلیارد تومان تخصیص یافت که به سبب طولانی بودن فرایند اداری اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها در پارک لیان با کندی انجام می‌شود.

گراوند با اشاره به این‌که پارک لیان بوشهر به منطقه مهم گردشگری بوشهر تبدیل می‌شود تصریح کرد: با اجرای پروژه‌ها در پارک لیان، رونق خاصی به محلات جنوبی شهر بوشهر می‌بخشد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های رفاهی در محلات جنوبی شهر گفت: در این راستا برای کاهش دغدغه مردم، اجرای طرح آبرسانی و شبکه فاضلاب در محلات جنوبی بوشهر توسعه می‌یابد.

استاندار بوشهر اجرای طرح‌های آبرسانی به محلات مختلف شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: زیبنده نیست که توزیع آب آشامیدنی در مرکز استان بوشهر، نوبت‌بندی باشد که در این راستا طرح‌های آبرسانی در ابعاد گوناگون در شهر بوشهر اجرایی شده است.

گراوند از افزایش ظرفیت تولید آب پروژه آب شیرین‌کن بوشهر خبر داد و گفت: ظرفیت پروژه آب شیرین‌کن 10 هزار متر مکعبی بوشهر، برای جبران کسری آب محلات جنوبی افزایش یافته و گام به گام وارد مدار تولید می‌شود.

وی با بیان این‌که ظرفیت این پروژه امسال به22هزار و500متر مکعب آب افزایش می‌یابد، تصریح کرد: تاکنون4200متر مکعب به ظرفیت آب شیرین‌کن بوشهر افزوده شده است.

گراوند با تاکید بر این نکته که منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد، افزود: در راستای ایجاد منابع پایدار آب آشامیدنی در استان بوشهر طرح‌های مهم شیرین‌سازی آب دریا تدوین و عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر از همکاریپنجشرکت آب و فاضلاب استان‌ها در اصلاح شبکه آبرسانی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب شیراز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران در نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر، برازجان و جم با اعتباری افزون بر50میلیارد تومان همکاری می‌کنند.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های ذیربط در تسریع اجرای طرح‌های نوسازی شبکه آبرسانی شهر بوشهر گفت: با تکمیل این پروژه‌ها تا پایان امسال نگرانی و دغدغه مردم به ویژه محلات جنوبی شهر بوشهر در تامین و توزیع آب آشامیدنی برطرف می‌کند.

گراوند با تاکید بر اجرایی شدن طرح مطالعاتی اجرای شبکه فاضلاب در محلات جنوبی بوشهر تصریح کرد: با اجرا و تکمیل طرح فاضلاب در محلات جنوبی بوشهر، پرونده این پروژه در این شهر بسته می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر70میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این پروژه امسال در این بافت تکمیل می‌شود.

وی آسفالت معابر در محلات شهر بوشهر را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: ساخت فضای آموزشی در محله تنگک‌ها و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت برنامه های شهرداری بوشهر قرار دارد.

گفتنی است در این نشست شورایاران نیز مطالبات و خواسته‌های مردم برای توسعه زیرساخت‌ها را بیان کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 اردیبهشت 98، کد مطلب: 98022010540: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
سیستم فاضلابی خیلی از شهرهای ایران مشکلات عمده داره باید درست بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین