پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: کم رنگ بودن نقش بانوان در مدیریت استان یکی از نواقص موجود است و باید این نقیصه برطرف شود.
شعار سال :استاندار سمنان گفت: کم رنگ بودن نقش بانوان در مدیریت استان یکی از نواقص موجود است و باید این نقیصه برطرف شود.
سهم‌ بانوان در بافت مدیریت استان، باید تقویت شود
علیرضا آشناگر در دیدار با حجت الاسلام صابریان، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان، گفت: کمرنگ بودن حضور بانوان در مدیریت استان یکی از نواقص است که باید بررسی، واکاوی و اصلاح شود.
وی ادامه داد: ما تمایل داریم تا سهم‌ بانوان در مدیریت استان پر رنگ تر شود و برای این مهم تلاش می کنیم و از حضور و کمک روحانیون، علما و حوزه علمیه، برای تحقق این مهم استقبال می کنیم.
استاندار سمنام با بیان اینکه باید تلاش کنیم ‌تا بافت مدیریت استان از غالب مردانه بودن، به سمت تعادل و حضور پر رنگ تر بانوان سوق داده شود، خاطر نشان کرد: چهره های توانمند و شاخص که توانایی حضور در امور مدیریت استان را دارند، معرفی کنید و ما نیز به طور یقین از این مهم استقبال می کنیم.
وی افزود: در بعضی از مناطق شهری ما، امروز شاهدیم که فضای عمومی در منازل وجود ندارد، فضای خصوصی افراد محدود شده و اسکان و زندگی چند خانوار در یک ساختمان کوچک، می تواند مشکلات جدی را بوجود آورد.
استاندار سمنان همچنین تاکید کرد: تعامل و ارتباط بیشتر فی ما بین حوزه علمیه، سپاه، شهرداری و استانداری در قالب بازآفرینی مناطق حاشیه ای و بافت قدیم با محوریت مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و جلوگیری از طلاق و مفاسد اجتماعی، می تواند در پیشبرد امور و تقویت شاخص های حوزه اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.
آشناگر اذعان داشت:دستگاه های فرهنگی باید از موازی کاری اجتناب کرده و تلاش کنند تا بخش عمده اعتبارات خود را با محوریت اثر بخشی بیشتر در قالب برنامه های ذاتی سازمانی خود به کار گیرند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: استانداری سمنان آمادگی دارد تا از اعتبارات فرهنگی و حوزه اجتماعی، با کمک حوزه علمیه استان برای تقویت بخش های فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، به خصوص ویژه بانوان، استفاده کند.
استاندار سمنان در این دیدار گفت:امروز نیاز است تا به صورت ویژه توجه به مسائل حوزه بانوان، ساماندهی بانوان بد سرپرست و بی سرپرست در دستور کار قرار گرفته و در صورت ارائه طرح اجتماعی و فرهنگی مدون و جامع با همکاری حوزه علمیه، آمادگی داریم تا از محل اعتبارات تحول اجتماعی، به این مقوله کمک کنیم.
استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه نگاه ما در توزیع اعتبارات و ابلاغ های ماموریت های فرهنگی در استان به هیچ عنوان سیاسی، صنفی و بخشی نبوده و نیست، گفت: در صورت ورود افراد توانمند و کارشناسان حوزه علمیه با وجود طرح های اولویت دار و برنامه های جامع و مدون، از آن حمایت خواهیم کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:12تیر1398،کد خبر:865556،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین