پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور که در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی در جمع معتمدین، برگزیدگان و نمایندگان گروه‌ها و اقشار مختلف این استان سخن می‌گفت، اظهار داشت: ..

شعار سال: جمال عرف با تاکید بر ضرورت گفت‌وگو میان همه آحاد مردم و مسئولان، فقدان یا کاهش گفتگو را موجب بروز ابهام‌ها و سوءتفاهم‌ها دانست و افزود: از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی معاونت سیاسی، گفتگوی رودررو و بی واسطه با اجزای جامعه مدنی یعنی نمایندگان گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه است.

عرف هم چنین با اشاره به بارش نعمت الهی در آغاز سال ۹۸ و نیز افزایش فشارها و تهدیدهای امریکا و دشمنان نظام، سال ۹۸ را با توجه به برگزاری انتخابات اسفند ماه، سالی ویژه ارزیابی کرد و اظهار داشت: در چنین شرایطی، برگزاری انتخابات و مشارکت مردم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در موقعیتی که دشمنان با تلاش برای ایجاد نارضایتی عمومی، ثبات نظام و انسجام ملی کشور را هدف گرفته‌اند، معنای متفاوتی دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور هم چنین با اشاره به این که داور نهایی و تعیین کننده در انتخابات، رأی و خواست مردم است، تاکید کرد: باید به صندوق رأی به عنوان نماد مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتماد کرد و به پشتوانه مردم و بر اساس قانونمداری و بیطرفی، به آن قدرت بخشید.

عرف هم چنین ضمن تاکید بر این که لازم است چارچوب قانون و اصل قانونمداری، مبنای عمل تمامی عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد، اظهار داشت: همه ما ذیل میثاق ملی کشور یعنی قانون اساسی عمل می‌کنیم و به بند بند آن ملتزم و معتقدیم.

در این نشست، نمایندگان اقشار و گروه‌های مختلف استان آذربایجان شرقی از جمله احزاب، سمن‌ها، تشکل‌های صنفی، روحانیون، دانشگاهیان، کشاورزان، فعالان اقتصادی، بانوان و جوانان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی استان آذربایجان شرقی، ضمن تاکید بر اینکه رأی و خواست مردم، حق الناس و امانتی در اختیار مجریان انتخابات است، اظهار داشت: باید به مردم، قدرت صندوق رأی در نظام مردمسالاری دینی را منتقل کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر جمال عرف معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور که در جریان هفتمین سفر استانی، در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی این استان سخن می‌گفت، با اشاره به این که هدف ویژه سفرهای استانی معاونت، ارزیابی میزان آمادگی ستادهای انتخاباتی استان‌ها و هم چنین شنیدن خواسته‌ها و مطالبات این ستادها است، تاکید کرد: همه ما مسؤولان و مدیران سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران، با علم و آگاهی به شرایط کشور، قبول مسؤولیت کرده ایم و وظیفه داریم که با وجود تمام مشکلات و مسائل، انتخاباتی سالم، امن و باشکوه برگزار کنیم.

عرف در این جلسه ضمن اشاره به افزایش بی سابقه فشارها و تهدیدها و اقدامات ظالمانه و غیر قانونی دشمنان نظام که با هدف ایجاد و گسترش نارضایتی‌های عمومی، به قصد القای ناکارآمدی دولت و حاکمیت و با رویکرد برهم زدن ثبات نظام و تخدیش انسجام ملی انجام می‌شود، تاکید کرد: در چنین شرایطی، مسیر و راه کل نظام، ایستادگی است که لازم است مدبرانه، هوشمندانه و مقتدرانه پیگیری شود؛ به ویژه آن که اعتقاد دارم از پیچ سخت این مسیر گذشته ایم و چشم انداز روشنی پیش رو داریم؛ چرا که خداوند نیز وعده نصرت و پیروزی را به کسانی که در مسیر حق و حقیقت ایستادگی می‌کنند، داده است.

معاون سیاسی وزیر کشور هم چنین ضمن دعوت مجریان انتخابات به در دستور کار قرار دادن دو اصل قانونمداری و بیطرفی، بر ضرورت پرهیز جدی آنان از هر گونه شائبه آفرینی از جمله حضور در محافل انتخاباتی یا برقراری ارتباطات خاص و شبهه ناک، تاکید کرد و اظهار داشت: رأی و خواست مردم، مصداق حق الناس و امانتی در اختیار مجریان انتخابات است که باید به هر نحو ممکن از آن حفاظت و پاسداری کرد چرا که انتظار مردم از مسؤولان و مجریان انتخابات، همین است.

هم چنین دکتر عرف و هیأت همراه در جریان این سفر، به دیدار با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محترم تبریز رفتند و گزارشی از اقدامات انجام شده تاکنون در ستاد انتخابات کشور و نیز رویکردها و سیاست‌های کلان وزارت کشور و دولت در خصوص انتخابات و نیز فعالیت‌های سیاسی و حزبی ارائه کردند. حجت الاسلام آل هاشم نیز در این دیدار، بر ضرورت تلاش برای افزایش رضامندی و جلب مشارکت مردم بر اساس قانونمداری و پرهیز از سیاست زدگی تاکید کردند.

جمال عرف معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور که در جریان هفتمین سفر استانی، در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی این استان سخن می‌گفت، با اشاره به این که هدف ویژه سفرهای استانی معاونت، ارزیابی میزان آمادگی ستادهای انتخاباتی استان‌ها و هم چنین شنیدن خواسته‌ها و مطالبات این ستادها است، تاکید کرد: همه ما مسؤولان و مدیران سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران، با علم و آگاهی به شرایط کشور، قبول مسؤولیت کرده ایم و وظیفه داریم که با وجود تمام مشکلات و مسائل، انتخاباتی سالم، امن و باشکوه برگزار کنیم.

عرف در این جلسه ضمن اشاره به افزایش بی سابقه فشارها و تهدیدها و اقدامات ظالمانه و غیر قانونی دشمنان نظام که با هدف ایجاد و گسترش نارضایتی‌های عمومی، به قصد القای ناکارآمدی دولت و حاکمیت و با رویکرد برهم زدن ثبات نظام و تخدیش انسجام ملی انجام می‌شود، تاکید کرد: در چنین شرایطی، مسیر و راه کل نظام، ایستادگی است که لازم است مدبرانه، هوشمندانه و مقتدرانه پیگیری شود؛ به ویژه آن که اعتقاد دارم از پیچ سخت این مسیر گذشته ایم و چشم انداز روشنی پیش رو داریم؛ چرا که خداوند نیز وعده نصرت و پیروزی را به کسانی که در مسیر حق و حقیقت ایستادگی می‌کنند، داده است.

معاون سیاسی وزیر کشور هم چنین ضمن دعوت مجریان انتخابات به در دستور کار قرار دادن دو اصل قانونمداری و بیطرفی، بر ضرورت پرهیز جدی آنان از هر گونه شائبه آفرینی از جمله حضور در محافل انتخاباتی یا برقراری ارتباطات خاص و شبهه‌ناک، تاکید کرد و اظهار داشت: رأی و خواست مردم، مصداق حق الناس و امانتی در اختیار مجریان انتخابات است که باید به هر نحو ممکن از آن حفاظت و پاسداری کرد چرا که انتظار مردم از مسؤولان و مجریان انتخابات، همین است.

هم چنین دکتر عرف و هیأت همراه در جریان این سفر، به دیدار با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محترم تبریز رفتند و گزارشی از اقدامات انجام شده تاکنون در ستاد انتخابات کشور و نیز رویکردها و سیاست‌های کلان وزارت کشور و دولت در خصوص انتخابات و نیز فعالیت‌های سیاسی و حزبی ارائه کردند.

حجت الاسلام آل هاشم نیز در این دیدار، بر ضرورت تلاش برای افزایش رضایتمندی و جلب مشارکت مردم بر اساس قانونمداری و پرهیز از سیاست زدگی تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13تیر 98، کد خبر: 98041306746، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم همین طور باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین