پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
جشن روز استقلال آمریکا در روز چهارم ژوئیه امسال به شکلی متفاوت از سال‌های اخیر برگزار شد و علاوه بر برگزاری رژه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نیز سخنرانی کرد.رئیس جمهور آمریکا همچنین با اشاره به فرهنگ رایج تلاش برای پیشرفت و برتری در ایالات متحده تاکید کرد: برای آمریکا غیرممکن وجود ندارد.
شعار سال:جشن روز استقلال آمریکا در روز چهارم ژوئیه امسال به شکلی متفاوت از سال‌های اخیر برگزار شد و علاوه بر برگزاری رژه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نیز سخنرانی کرد.

دونالد ترامپ با حضور در مراسم جشن سالگرد استقلال آمریکا که با عنوان ادای احترام به آمریکا برگزار شد تاکید کرد که هیچ چیز غیرممکنی برای ایالات متحده وجود ندارد و آینده متعلق به آمریکا است.

ترامپ گفت: ۲۴۳ سال پیش پدران ما بزرگترین جمهوری دنیا را تشکیل دادند و آینده این جمهوری درخشان تر است.

به گفته او آمریکا بهترین و برترین کشور دنیا در تاریخ بوده و حالا از همیشه هم بهتر است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین با اشاره به فرهنگ رایج تلاش برای پیشرفت و برتری در ایالات متحده تاکید کرد: برای آمریکا غیرممکن وجود ندارد.

ترامپ گفت:‌ ارتش ما آسمان را تحت کنترل خود درآورد، باروها را در هم کوبید، فرودگاه‌ها را تسخیر کرد، هر آن‌چه که باید را انجام داد و در دژ مک‌هنری، زیر آتش خیره‌کننده موشک‌ها، چیزی به‌جز پیروزی به دست نیاورد.

این در حالی است که استقلال آمریکا از بریتانیا سال ۱۷۷۶ به وقوع پیوست، اما اولین هواپیما در سال ۱۹۰۳ توسط برادران رایت به پرواز درآمد. اولین موشک نیز طی جنگ جهانی اول مورد آزمایش قرار گرفت که از ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ میلادی به وقوع پیوست.

همچنین ترامپ به اشتباه، نبرد مک‌هنری را در جریان استقلال آمریکا دانست. در حالی که این نبرد در سال ۱۸۱۲ و دهه‌ها بعد از استقلال آمریکا رخ داد.

بخش عمده سخنرانی ترامپ به مشاهیر تاریخ آمریکا و تقدیر از نیروهای نظامی این کشور اختصاص داشت.

ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا؛ مایک پنس معاون ریاست جمهوری و دیگر اعضای ارشد دولت ایالات متحده در این سخنرانی حضور داشتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:15تیر1398،کدخبر:404791،fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین