پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
مدتیست کارگران شهرداری اردل نه حقوقی دریافت کرده‌اند و نه بیمه آن‌ها پرداخت شده که این امر موجب شد تا کارگان تجمع کنند اما باز هم مسئولان به اعتراض آن‌ها اهمیت نداده است.

شعار سال: چند روزی است که در شهرداری اردل اتفاقاتی رخ می‌دهد و مشکلاتی ایجاد شده است. جدال شورای شهر و شهردار، تغییر شهردار و عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری از مهم‌ترین این مشکلات هستند. اما از همه این‌ها که بگذریم به وعده و وعیدهای پوچ مدیریت شهری شهر اردل می‌رسیم که برای حقوق کارگران شهرداری قول دادهاما هیچکدام تاکنون عملیاتی نشده است.

ارژنگ صالحی یکی از کارگران زحمتکش شهرداری اردل گفت: از سال 96 تاکنون هیچ وقت ما به موقع حقوق دریافت نکرده‌‌ایم و از بهمن ماه سال گذشته هم اصلا حقوقی پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: برای ایام عید هم عیدی و سنواتی به ما پرداخت نشد و بعد از عید بخشی از حقوق را پرداخت کردند. برای پیگیری مطالبات فرماندار به در شهرداری حاضر و شهردار نیز جهت رفع مشکلات ما قول مساعد دادند اما شهردار هیچ اقدامی جهت رفع مشکلات ما انجام نداد.

صالحی گفت: ما اصلا فیش حقوقی نداریم و نمی‌دانیم چقدر اضافه کار داشته‌ وچقدر مرخصی طلب داریم!

وی بیان کرد: ما برای لباس فرم شهرداری هم مشکل داریم، حتی بیمه‌هایمان هم به طور ناقص رد می‌شود و دفترچه‌هایمان تمدید نیست و وقتی جهت تمدید به واحد مربوطه مراجعه می‌کنیم به ما می‌گویند بیمه رد نشده و شما قراردادهایتان نیامده یا قرارداد ندارید که بتوانیم دفترچه را تمدید کنیم.

صالحی می‌گوید: ما برای خرید حداقل مایحتاج زندگی خود دچار مشکل شده‌ایم.

کوروش رئیسی یکی دیگر از کارگراندر ادامه گفت: پیمانکار ما را فریب داد و بعضی مواقع تا چهار صبح ما را به کار می‌گرفت اما اضافه کاری‌هایمان را پرداخت نکرد و حقوق هایمان از بهمن 97تاکنون پرداخت نشده است.

مسعود گنجی یکی دیگر از این کارگران گفت: بنده دی ماه سال گذشته تسویه حساب کردم ولی تاکنون نه سنوات و نه عیدی و نه اضافه کار دریافت نکردم، اداره کار هم رفتیم ولی نتیجه‌ای نگرفتیم.

در همین خصوص به سراغ سرپرست شهرداری اردل رفتیم که علی احمدی اظهارداشت: مشکلات مالی سبب ایجاد چنین مشکلاتی شده از طرفی بیشتر بدهی‌ها مربوط به گذشته است که شهردار سابق هنوز نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام نکرده است.

وی افزود:با کارگران عزیز صحبت و شرکت‌ها را موظف به پرداخت حقوق و مزایای آنها می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 2053734: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین