پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
مسئول دفتر حجت‌الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی جزئیات بیشتری از تیراندازی به خودروی ‌نماینده مردم اصفهان را تشریح کرد.
شعار سال: مسئول دفتر حجت‌الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی جزئیات بیشتری از تیراندازی به خودروی ‌نماینده مردم اصفهان را تشریح کرد.

ساعتی پیش چند موتورسوار به ‌خودروی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تیراندازی کردند که راننده مجروح شد.

مسئول دفتر حجت‌الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در اصفهان درباره جزئیات وقوع این حادثه اظهار داشت: این حادثه ساعت 8:39 دقیقه امشب در حالی رخ داد‌ ‌که حجت الاسلام سالک قصد حضور در صداوسیما را داشت.

احمدی افزود: این حادثه در مجاورت یکی از ساختمان‌های صدا و سیما در خیابان لبافی‌نژاد تهران رخ داده و در جریان آن زمانی که حجت‌الاسلام سالک به داخل ساختمان می‌رود به خودروی وی تعرض شده است.

وی بیان کرد: در جریان این حادثه حجت الاسلام سالک آسیبی ندیده است اما راننده وی از ناحیه پا گلوله خورده و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارد.

مسئول دفتر حجت‌الاسلام سالک از پیگیری نیروی انتظامی برای شناسایی و دستگیری متهمان حادثه خبر داد.

 سالک: نیت تیراندازی توسط ضاربان مشخص نیست؛ جزئیات حمله توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیت موتورسواران از حمله به خودروی بنده مشخص نیست اما حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی قرار دارد.

حجت‌الاسلام احمد سالک در اصفهان پیرامون حادثه حمله به خودروی وی و مجروح شدن راننده اظهار داشت: حال عمومی مجروح حادثه مساعد است، وی هم اکنون در بیمارستان بستری است، گلوله به پای او اصابت کرده و جراحی نیز روی پای وی صورت گرفت.

وی درباره آنچه پیرامون سوء قصد به جان وی مطرح شده است، گفت: مسائل مطرح شده در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم، حمله مختصری صورت گرفته که مشخص نیست نیت حمله‌کنندگان سرقت یا مسئله دیگری بوده اما موضوع توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در زمان حادثه در صحنه حضور نداشتم اما برای مشخص شدن دلیل حادثه و نیت ضاربان جزئیات باید مورد بررسی قرار گیرد.

سه ابهام در مورد حادثه تیراندازی راننده سالک

بعد از گذشته دوازده ساعت از خبر مربوط به «حمله دو موتور سوار» به احمد سالک نماینده این استان، ماجرا رفته‌رفته شکل دیگری به خود گرفته است.

ساعت یازده شب خبرگزاری صداوسیما به نقل از حاجی‌دلیگانی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خبری را در مورد احمد سالک دیگر نماینده این استان منتشر کرد. او مدعی شده بود که سالک در حالی که برای حضور در برنامه‌ای در شبکه افق حرکت کرده بود «با هجوم ۲ موتور سوار به خودرو خود مواجه شد.»  

او توضیح داده بود که در پی این درگیری راننده وی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است است.

 طبق گزارش اورژانس تهران؛ این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ انجام شده بود. اما صداوسیما در خبر خود آورده بود که «در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری» راننده او زخمی میشود.

اما ساعاتی بعد این خبر تکذیب شده و عنوان می‌شود که «تیراندازی به ماشین سالک، سوقصد نبود، خصومت شخصی با راننده بود!»

مسئول دفتر احمد سالک گفته بود که پس از پیاده شدن نماینده اصفهان جهت حضور در برنامه گفت‌و‌گو در شبکه افق، راننده ایشان در حالی که تنها بوده‌اند هنگام خروج از صداوسیما با عده‌ای درگیری شخصی داشته‌اند که منجر به تیراندازی و اصابت تیر به پا وی شده است.» اما هیچ توضیحی در مورد اینکه «درگیری شخصی» چه بوده بیان نشده است. عجیب این‌که به سرعت درگیری شخصی به درگیری شخصی با راننده تقلیل یافته است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اما در گزارش خود از شلیک دو گلوله یاد کرده و اساسا شکل ماجرا را تغییر داده می‌گوید: «گلوله‌ها توسط راننده خودروی پژو پارسی که در کنار خیابان پارک بوده، شلیک شده است.» بنابر گزارش مستند پلیس هیچ موتورسواری در کار نبوده است.

خود سالک نیز ماجرا را از مساله شخصی با راننده به سرقت و کیف قاپی تغییر شکل داده و ضمن تکذیب خبر سوقصد می‌گوید که «کیف او در ماشین بوده» و با حضور دو موتور سوار (چهارنفر) «راننده محافظ بنده احساس کرده بود که آنان می خواهند کیف مرا به سرقت ببرند، به همین دلیل اسلحه می کشد و در لحظه ای که مسلح می شود، احتمالاًبه خود شلیک کرده است.»

عجیب‌تر این‌که با وجود این‌که ادعا می‌شود تیر به پا وی برخورد کرده، او پیاده شده و به دنبال این افراد می دود. آن‌جا متوجه می‌شود که مجروح شده است.

او در مخالفت با حاجی دلیگانی گفته: «یکی از همکاران نماینده مصاحبه‌ای مبنی بر این‌که به بنده سوقصدی شده است، انجام داده است و در ادامه گفته راننده بنده مجروح شده است اما من به صراحت می‌گویم که بحث، سوقصد به بنده نبوده است و این خبر را رد می‌کنم.»

چند ابهام در این باره وجود دارد: اول: حاجی دلیگانی باید توضیح دهد که خبر را از چه کسی دریافت کرده و چرا آن‌را سوقصد عنوان داشته است؟ اگر از منبع ان اطمینان نداشت چرا آن را منتشر کرد؟

دوم: آیا ممکن است راننده ابتدا به پای خود شلیک کند و بعد به جا دنبال کردن موتورسواران با خودرو از ماشین پیاده شده و بعد از دویدن به دنبال آن‌ها متوجه شود که مجروح شده است؟

سوم: رئیس پلیس پایتخت، محل درگیری را خیابان ولیعصر، تقاطع لبافی نژادعنوان کرده است. سالک می‌گوید به شبکه افق رفته بود و در هنگام ضبط برنامه صدا شلیک را شنیده است. اما براساس اطلاعات موجود در سایت رسمی شبکه افق آدرس این شبکه در « بزرگراه نیایش (آیت الله هاشمی)، نرسیده به سئول، مجموعه رسانه‌ای عصر عنوان شده است که با محلی که پلیس می‌گوید کیلومترها فاصله دارد.


تعداد بازدید : 1


ماجرا اصابت گلوله به محافظ نماینده مجلس اصفهان از زبان جانشین پلیس تهران و رئیس پلیس پیشگیری


تعداد بازدید : 2

جزئیاتی از اصابت گلوله به محافظ نماینده مجلس

تصاویر دوربین مداربسته از اصابت گلوله به محافظ حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس


تعداد بازدید : 2

 تصاویر دوربین مداربسته از اصابت گلوله به محافظ نماینده اصفهان در مجلس

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 تیر 1398، کدخبر: 2054292 و 2054280 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
ایرانم داره میشه مث امریکا البته از لحاظ کشت و کشتار با سلاح گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین