پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
سامانه اطلاع‌رسانی دارویی ۱۴۹۰ که قرار بود به مثابه عصای دست مردم عمل کند و اسامی داروخانه‌های عرضه‌کننده داروهای موردنیاز و حیاتی مردم را به آنها اعلام کند در برخی موارد اطلاعاتش غلط بوده و یا در بهترین حالت به‌روز نیست!

شعارسال: سامانه اطلاع‌رسانی دارویی ۱۴۹۰ که قرار بود به مثابه عصای دست مردم عمل کند و اسامی داروخانه‌های عرضه‌کننده داروهای موردنیاز و حیاتی مردم را به آنها اعلام کند در برخی موارد اطلاعاتش غلط بوده و یا در بهترین حالت به‌روز نیست!

 به‌عنوان مثال طی هفته گذشته چند بار با سامانه ۱۴۹۰ برای داروی وین‌بلاستین تماس گرفتیم که هر بار اُپراتور عنوان کرد که این دارو دچار کمبود بوده و موجودی در داروخانه‌ها ندارد.

امروز نیز مجددا با این سامانه تماس گرفتیم و مجددا پاسخ مشابهی دریافت کردیم اما در تماس با داروخانه مرکزی هلال احمر متوجه شدیم که این دارو در این داروخانه موجود است!

گویا این داروی حیاتی از هفته قبل در داروخانه مرکزی هلال احمر موجود بوده اما سامانه ۱۴۹۰ هر بار عدم موجودی این دارو را به مردم گزارش کرده است!

اگر قرار است سامانه ۱۴۹۰ با اطلاعات غلط و قدیمی با جان بیماران بازی کند، بهتر است این سامانه جمع شده یا فکری به حال بهبود آن شود.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا ،تاریخ انتشار: 25 تیر1398،کدخبر:www.phana.ir ، 20893

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین