پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
استاندار فارس گفت: استان فارس طی ۷ ماه گذشته با ایجاد بیش از ۹ هزار شغل رتبه دوم اشتغال کشور و همچنین پس از استان همدان رتبه دوم بیکاری کشور را دارد.

شعارسال: استاندار فارس گفت: استان فارس طی ۷ ماه گذشته با ایجاد بیش از ۹ هزار شغل رتبه دوم اشتغال کشور و همچنین پس از استان همدان رتبه دوم بیکاری کشور را دارد.

 عنایت الله رحیمی ظهر چهارشنبه در شورای اشتغال استان فارس افزود: طی ۷ ماه گذشته در استان ۹ هزار و ۵۸۵ شغل ایجاد شده و استان فارس رتبه دوم در کشور دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۶ هزار و ۱۰۷ اشتغال در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده که برای هر شهرستان هر فرمانداری بیش از ۲۰۰ شغل ایجاد کرده است.

استاندار فارس تاکید کرد: برای سیدن به وضیعت مطلوب برای اشتغال راه زیادی پیش رو داریم که باید برای ایجاد شغل بیشتر برنامه ریزی های مناسبی داشته باشیم.

رحیمی یادآور شد: برای کاهش هر درصد نرخ بیکاری به ۵۰ شغل احتیاج است و بعد از استان همدان، استان فارس رتبه دوم بیکاری است که این آمار مورد تأیید سازمان آمار کشور است.

وی افزود: در سال ۹۷ آمار بیکاری در استان نزدیک به ۹ درصد بوده و از ابتدای سال تاکنون این آمار به ۷ درصد رسیده است.

رحیمی با بیان اینکه استان فارس ظرفیت کسب رتبه یک در همه زمینه ها را دارد تاکید کرد: ظرفیت‌های استان فارس فراوان است و برای اینکه بتوانیم از انها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تمامی مدیران باید تلاش کنند.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار:26  تیر1398،کدخبر: 4668987،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین