پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم منصفانه و واقع بینانه قضاوت کنیم باید پذیرفت که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) توانست کشور را ازمسیر وبحران خطرناکی که درآن قرارگرفته بود نجات دهد.

شعار سال:

بهرام پارسایی،افزود: دولت تدبیر و امید درشرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که دولت با بدهی 480 هزار میلیارد تومانی مواجه بود و کشور از نظر اقتصادی وضعیت بسیار آشفته و نابسامانی داشت.
وی ادامه داد: تورم بسیار بالا و رکود از یک سو و روابط بین المللی بسیار ضعیف و پرتنش از سوی دیگر از جمله شرایطی بود که دولت تدبیر و امید وارث آن شد، شرایطی که دولت کوچکترین نقشی در شکل گیری آن نداشت ، اما حال باید برای اصلاح و رفع آنها تلاش کند.
پارسایی تصریح کرد: حال جای این پرسش باقی است که چرا وقتی این مشکلات و وضعیت نابسامان در طول هشت سال فعالیت دولت های نهم و دهم آنهم با نفت 150 دلاری بر کشور وارد آمده، عده ای از دولت یازدهم انتظار دارند که در کمتر از چهار سال آن هم با نفت 40 دلاری تمام مشکلات را رفع کند.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: باید پذیرفت که ایجاد احساس امنیت در سرمایه گذار، برقراری روابط با کشورها و رفع تنش ها و سوء تفاهم ها زمان بر است و در شرایطی که برجام مسیر را برای دستیابی به این اهداف هموار کرده باید از فرصت پیش آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
پارسایی، خواستار اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید به جامعه و مردم شد و گفت: شاید رشد اقتصادی و کاهش تورم ملموس نباشد اما همین که دولت جلو افزایش بی رویه قیمت ها را گرفته و آنرا ثابت نگه داشته خودش بیانگر کاهش تورم است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر روند افزایش قیمت ها ادامه می یافت و دولت تدبیر و امید آنرا مهار نمی کرد امروز کشور با یک وضعیت بحرانی مواجه بود و در حقیقت دولت قطاری که از ریل خارج شده بود و به سمت پرتگاه حرکت می کرد را به مسیر بازگرداند.
وی ادامه داد: عده ای از عدم اطلاع رسانی این اقدامات دولت سوء استفاده می کنند و به تخریب آن می پردازند، که این اقدام منصفانه ای نیست.
پارسایی افزود: اداره کشور با حجم مشکلاتی که به دولت رسیده ، در شرایط کاهش بی سابقه قیمت نفت بیانگر تدبیر دولت است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی علاقه مند و دوستدار مردم و نظام است باید از برنامه های عاقلانه و همراه با تدبیر دولت حمایت کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار25 تیر 95 ، کد مطلب:82149712: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین