پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات آنتن دهی در مسیر جاده پاتاوه-دهدشت، تنگ پیرزال و روستای سرآبتاوه گفت: در منطقه روستای پیرزال سایت در حال ایجاد شدن است که در آینده مشکل آنتن دهی این منطقه به طور کلی بر طرف می شود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن که بر طرف شود کار را انجام می دهیم.
شعار سال:مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات آنتن دهی برخی از نقاط استان از جمله مسیر جاده پاتاوه-دهدشت، تنگ پیرزال و روستای سرآبتاوه گفت: مشکلات آنتن دهی در نقاط اعلام شده به زودی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات آنتن دهی در مسیر جاده پاتاوه-دهدشت، تنگ پیرزال و روستای سرآبتاوه گفت: در منطقه روستای پیرزال سایت در حال ایجاد  شدن است که در آینده مشکل آنتن دهی  این منطقه به طور کلی بر طرف می شود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن که بر طرف شود کار را انجام می دهیم.

امیری در پاسخ به اینکه برخی از بخش های جاده پاتاوه-دهدشت آنتن دهی مناسبی ندارد، بیان کرد: جاده پاتاوه دهدشت یعنی از گندی خوری به طرف دهدشت در  اطلس راه ها نیامده است و اگر وزارت راه این جاده را در اطلس راه ها قرار دهد تمام آن منطقه را زیر پوشش قرار می دهیم اما با این وجود بخش بزرگی از جاده  را زیر پوشش قرار داده ایم سرچنار، دمچنار، زی زی، قلعه دختر و راک همه این ها زیر پوشش آنتن همراه اول هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به محض اینکه جاده زیر بار ترافیک قرار بگیرد توسط وزارت کشور در اطلس راه ها قرار می گیرد و ما برای پوشش آن اقدام می کنیم هر چند همان گونه که گفتم اکنون بخش بزرگی از جاده زیر پوشش قرار گرفته است.

وی در خصوص عدم آنتن دهی در پارک جنگلی یاسوج گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر اینکه در پارک جنگلی مشکل آنتن  دهی همراه اول وجود دارد به ما گزارش داده نشده است این موضوع را بررسی می کنم.

امیری بیان کرد: ارتقای آنتن دهی در سرآبتاوه نیز در حال انجام است و مشکل آنتن دهی همراه اول نیز در سرآبتاوه بر طرف می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس،تاریخ انتشار:6مرداد1398،کدخبر:134185،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین