پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع بسته غذایی ماهانه برای ۱۵۰۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه در سطح استان خبر داد.

شعار سال: کیومرث رحمتی پور با اشاره به خدمات متنوع کمیته امداد گفت: یکی از این خدمات رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سالی است که خانواده آنها توان مالی پایینی دارند.

وی افزود: این کودکان در سطح استان توسط مرکز بهداشت شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند. با بررسی شرایط مالی خانواده این کودکان، در صورتی که خانواده نتواند نیاز کودکان را مرتفع کند، آنها را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

رحمتی پور تصریح کرد: کودکان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در اولویت هستند و پس از آن کودکان خانواده‌هایی که تحت پوشش نبوده، اما سرپرست خانوار توان مالی بالایی ندارد هم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی از معرفی ۱۵۴۴ کودک مبتلا به سو تغذیه به کمیته امداد استان خبر داد وافزود: حسابی برای این کودکان بازشده و ماهانه مبلغی به این حساب واریز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مبلغ قابل برداشت نیست و خانواده این کودکان باید به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده و با این مبلغ بسته غذایی تعیین شده برای کودک خود را خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بسته غذایی جهت رفع سوءتغذیه کودک با پیشنهاد مرکز بهداشت تهیه شده و خانواده‌ها ماهانه آن را خریداری می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه یادآور شد: در حال حاضر ۱۸۷ کودک در استان پشت نوبت این طرح هستند که در صورت تأمین اعتبار این کودکان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 98050703318: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین