پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: طرح سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی در مرحله اول تنها در کلان شهرهایی مانند تهران، کرج، اصفهان و تبریز اجرا می‌شود مشمول استان سمنان نیست.

شعار سال: علی اکبر عرب عامری افزود: طرح اجباری شدن سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی طبق سیاست‌های دولت اجرایی می شود و هیچ گونه محدودیت، سهمیه بندی و افزایش نرخ در اجرای این طرح وجود ندارد.

وی ادامه داد: طرح سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی از ۲۵ مرداد ۹۸ اجرایی می‌شود، اما استان سمنان مشمول اجرای طرح در مرحله اول نیست.

وی با بیان اینکه تعدادی کارت‌های سوخت معطل در شرکت پست موجود است، ابراز داشت: افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده اند می‌توانند با مراجعه به شرکت پست نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

عرب عامری تصریح کرد: افرادی که درخواست صدور کارت سوخت المثنی داده اند نیازی به انجام دوباره ثبت نام کارت سوخت ندارند.

وی یادآور شد: در یک بازه زمانی اعلام شدسامانه *۴# به عنوان سامانه دولت فعال بودو افراد با ثبت نام یکی از کارت های عابر بانک خود را به عنوان کارت سوخت اعلام کردند، اما این طرح منتفی شدو به مرور کارت سوخت برای افراد صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت و ظرفیت صدور کارت سوخت اولویت با مناطقی است که طرح سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی انجام می‌شود و به مرور برای تمامی افراد متقاضی کارت سوخت صادر می‌شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنانگفت: برای دریافت کارت سوخت نیاز به مراجعه مجدد به پلیس ۱۰+و ثبت نامدوباره نیست و همان ثبت نام اولیه در سامانه کفایت می کند.

در استان سمنان ۷۲ جایگاه سوخت گیری بنزین و نفتگاز و ۴۱ جایگاه عرضه گاز سی ان جی فعال است که به بیش از ۲۰ میلیون زائر رضوی ارایه خدمت می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 83416370: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین