پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
مدیر کل میراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری فارس از تهیه اطلس گردشگری استان خبرداد.


شعارسال : مصیب امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، بر ضرورت تهیه اطلس گردشگری استان فارس تاکید کرد و گفت: در واقع با تهیه این طلس به یک مرجع کامل از اطلاعات و معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، مردم شناسی و... با رویکرد گردشگری دست می یابیم.

وی افزود: این اطلس با نگاه گردشگری صرف تهیه نمی شود و تمامی موضوعات در سه حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان را دربر می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری فارس گفت: از پیشینه تاریخی و ویژگی های قومی و مذهبی شهرستان های فارس گرفته تا آداب و رسوم، موسیقی، بازی های محلی و معرفی جاذبه های گردشگری و موقعیت جغرافیایی و اجتماعی شهرها در این اطلس به صورت کاملاً تخصصی معرفی می شود.

وی تاکید کرد: با تهیه این اطلس، مسیرها و روستاهای هدف گردشگری نیز تعیین خواهد شد.

امیری ‌افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به تهیه این طرح که به صورت مرحله به مرحله خواهد بود، امیدواریم تا یک سال آینده ایناطلس تکمیل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار چهار شنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 2952062 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین