پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۶
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: موضوع فوت مردی در حیاط بیمارستان شهدای کرمانشاه به علت عارضه قلبی، فعلا در دست بررسی‌ است.

شعارسال: در روز 21 مردادماه امسال حدود ساعت 22‌ مردی در حیاط بیمارستان شهدای کرمانشاه به زمین می‌افتد و جانش را از دست می‌دهد.

طبق گفته خانواده فرد متوفی، این مرد به بیمارستان شهدای کرمانشاه وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مراجعه می‌کند و می‌گوید دچار ناراحتی قلبی شده، اما دفترچه درمانی همراه ندارد؛ با وجود درخواست‌های مکرر این بیمار، بیمارستان به علت آنچه نداشتن دفترچه درمانی اعلام شده وی را پذیرش نمی‌کند.

سیدجواد باقری در خصوص خبر فوت بیمار قلبی مراجعه کننده به بیمارستان شهدای کرمانشاه که توسط خانواده وی عدم پذیرش پرسنل بیمارستان اعلام شده است، اظهار داشت: خبر فوت این شهروند امروز به دست ما رسیده و بلافاصله در دست بررسی قرار گرفته است؛ فعلا امکان رد و یا تایید آن وجود ندارد.

وی افزود: پس از پایان بررسی‌ها و اطلاع دقیق از موضوع، در خصوص این مساله اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

باقری با اشاره به اینکه موضوع با مدیر سازمان تامین اجتماعی در میان گذاشته شده است، گفت: پیگیر موضوع هستیم و در صورت رسیدن به نتیجه جوابیه‌ای صادر می‌کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:30مرداد1398 ، کدخبر: 13980530000572: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین