پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم توجه مدیران به تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان گفت: از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش مدت زمان و موانع فراروی سرمایه‌گذاری در استان صدور مجوزهای بی‌نام است که با اقبال مواجه شده است.
شعار سال :استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم توجه مدیران به تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان گفت: از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش مدت زمان و موانع فراروی سرمایه‌گذاری در استان صدور مجوزهای بی‌نام است که با اقبال مواجه شده است.

 عنایت‌الله رحیمی، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) افزود: از مجموع ۱۲۹ مجوز سرمایه‌گذاری بی‌نامی که در استان برای غلبه بر بروکراسی اداری و کاهش روند سرمایه‌گذاری صادر شده ۱۲ مجوز از سوی متقاضیان سرمایه‌گذاری عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: موضوع ۷۱ مجوز سرمایه‌گذاری بی‌نام در حوزه صنعت و معدن و ۵۸ مورد در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی است.

رحیمی اظهار داشت: امیدواریم صدور این مجوزها به رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان کمک کند.

جذب ۴۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در فارس

استاندار فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این استان هم گفت: در چهارماه امسال حدود ۴۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در فارس جذب شده است.

رحیمی افزود: علاوه بر این چند طرح دیگر با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلار نیز در در دست اقدام قرار دارد.

تلاش دشمن برای ایجاد بی‌اعتمادی در مردم نسبت به مسئولان

استاندار فارس، با اشاره به چالش‌های پیش روی نظام از ابتدای شکل‌گیری تاکنون افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا به دلیل ماهیت حق‌طلبانه و استکبارستیزی خود همواره از سوی دشمنان با چالش‌های مختلفی مواجه شده که از جمله می‌توان به تلاش دشمنان برای ترور شخصیتی مسئولان و ایجاد بی‌اعتمادی در مردم نسبت به مسئولان اشاره کرد.

رحیمی اضافه کرد: بنابراین ضرورت دارد که امروز در ارتباط با نقشه‌های دشمنان شناخت کافی به دست آوریم و با آن مقابله کنیم.

وی گفت: در چنین فضایی ضرورت دارد که در کشور از بیان مطالبی که هم جهت با خواست و بیان دشمنان است پرهیز شود چرا که ناکارآمد جلوه دادن مسئولان کشور در حقیقت به تضعیف کل نظام و ناامید کردن مردم از خدمات ارزنده‌ای که تاکنون انجام شده منتهی خواهد شد.

استاندار فارس اظهار داشت: دشمنان انقلاب سال‌ها به دنبال این بودند که جشن ۴۰ سالگی انقلاب برپا نشود اما این جشن برپا شد و کشور و نظام وارد دوره جدید و پرباری از حیات خود شد.

وی افزود: نظام سلطه که از هر ابزار و فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کند امروز یک جنگ اقتصادی تمام عیار برعلیه ایران اسلامی به راه انداخته که آثار آن نیز مشهود است اما در همین فضا و با رغم مشکلات و تنگناها مسئولان دست از خدمت به مردم و کشور برنداشته و خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده‌اند.

رحیمی گفت: هفته دولت نیز فرصت مناسبی برای بیان و معرفی این خدمات به مردم است.

افتتاح پروژه ها همزمان با هفته دولت در فارس

استاندار فارس، تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری در استان در هفته دولت جاری را ۳۷۵ پروژه برشمرد و افزود: ارزش این پروژه‌ها سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در هفته دولت سال ۹۲ در فارس ۳۷۵ پروژه به ارزش ۶۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که طی سال‌های پس از آن تاکنون شاهد افزایش تعداد پروژه‌ها در استان بوده‌ایم.

او اظهار داشت: در هفته دولت امسال در زمینه امور آب افزون بر ۳۰ پروژه با ۱۳۳ میلیارد تومان، فضاهای فرهنگی و آموزشی ۱۰ پروژه با هفت میلیارد تومان، امور آموزشی، فرهنگی و مراکز فرهنگی و هنری ۱۸ پروژه با ۳۳  میلیارد تومان، امور بهداشت و درمان ۳۳ پروژه با ۱۹ میلیارد تومان، امور عمران شهری و روستایی حدود ۱۱۵ پروژه با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و مسکن شهری و روستایی ۱۲۱ پروژه با ۳۴۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

استاندار فارس گفت: در زمینه امور ورزشی هم که تلاش‌های زیادی طی سال‌های اخیر در نگاه عدالت اجتماعی و توزیع مناسب مکان‌های ورزشی شده ۴۲ پروژه با اعتباری حدود ۴۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این ۲۹ پروژه در زمینه طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی صنعتی، کشاورزی و خدمات با یک هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح خواهد شد.

رحیمی، یکی از مشکلات استان فارس را عقب ماندگی تاریخی در زمینه احداث راه‌ها به ویژه راه‌های ایمن دانست و گفت: دولت تدبیر و امید برای جبران این نقصان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در هفته دولت جاری نیز شاهد بهره‌برداری از ۶۵ پروژه راهسازی به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان خواهد بود.

به کارگیری ۱۲ هزار نیرو در واحدهای تولیدی

استاندار فارس با اشاره به اجرای طرح به کارگیری نیرو در واحدهای تولیدی فارس گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۲ هزار نفر با مشخصات موجود و قابل ارائه در این واحدها جذب شده‌اند.

وی ادامه داد: البته معتقدیم که ظرفیت این طرح بیش از این است و در صورت ثبت مشخصات تمام افراد جذب شده شاهد افزایش این عدد خواهیم بود.

بیشترین تلفات جاده‌ای فارس مربوط به راه‌های استاندارد

رحیمی، بیشترین تلفات حوادث جاده‌ای این استان را مربوط به راه‌های استاندارد دانست و گفت: این بدان معناست که عامل تمام این تلفات جاده نیست بلکه موارد دیگر نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: باید پذیرفت که هر راه و جاده‌ای دارای مشخصات فنی است که میزان سرعت خودرو را مشخص می‌کند که این سرعت مجاز باید حتما رعایت شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2شهریور1398،کد خبر:888604،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
عاملین اصلی پولشویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین