پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
‌سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که اعضای یک باند چهارنفره تهیه و توزیع قهوه و نسکافه غیربهداشتی در این استان دستگیر شدند.

شعار سال:‌فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که اعضای یک باند چهارنفره تهیه و توزیع قهوه و نسکافه غیربهداشتی در این استان دستگیر شدند.

 به نقل از سایت پلیس فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی فارس با کسب اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع قهوه و نسکافه به شکل غیربهداشتی، اقدامات پلیسی برای شناسایی آنان را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: پلیس بعد از شناسایی یک باغ در محور خرامه به شیراز به عنوان محل کار این باند، نسبت به اعزام مامور به محل اقدام کرده و در عملیاتی غافلگیرانه چهارنفر را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: در بازرسی از محل، 2 دستگاه بزرگ خارجی مخصوص تهیه و بسته بندی قهوه، 53 هزار و 760 نسکافه، حدود 600 کیلو قهوه، 20 عدد رول بسته بندی و مقادیر زیادی شیر خشک کشف شد‌.

وی افزود: این افراد با ترکیب شیر خشک های فاسد و افزودنی های غیر مجاز، قهوه و نسکافه غیر بهداشتی و تقلبی تهیه و با استفاده از برندهای معروف اقدام به بسته بندی آنها می کردند‌ .

حبیبی با بیان اینکه ارزش این کشفیات طبق نظر کارشناسان، حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص 2 خودرو سواری متعلق به این افراد نیز توقیف و متهمان تحویل مرجع قضایی شدند‌.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:6شهریور1398،کدخبر:98060603320،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین