پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پایان حفاری تونل بزرگ کبیرکوه در روزهای آینده خبر داد.

شعار سال:مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پایان حفاری تونل بزرگ کبیرکوه در روزهای آینده خبر داد.

 علی اصغر کاظمی عصر امروز در بازدید میدانی از روند کار محور مواصلاتی دره‌شهر به آبدانان، اظهار داشت: حفاری تونل بزرگ کبیرکوه در روزهای آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: طول تونل اصلی کبیرکوه بین شهرستانهای دره‌شهر و آبدانان در استان ایلام 4750 متر است که از سمت آبدانان 3250 متر آن حفاری شده و از سمت دره‌شهر نیز بیش از 1450 متر تونل اصلی حفاری شده و کمتر از 50 متر حفاری باقی مانده است که در روزهای آینده عبور از دل کبیرکوه محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به تونل اصلی از سمت دره‌شهر 8 رشته تونل کوچک جمعاً به‌طول 1500 متر نیز حفاری شده است.

کاظمی حفاری این تونل در سطح کشور را کم‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: هدف از اجرای این تونل حذف گردنه صعب العبور کبیرکوه است و نقش این تونل در آینده نه‌تنها برای ارتباط شهرستان دره‌شهر و آبدانان بلکه احداث یک راه جدید ارتباطی بین استانهای ایلام ــ لرستان ــ کرمانشاه و خوزستان  و همچنین دسترسی آسان استانهای مرکزی به مرز بین‌المللی چیلات خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: پس از حفاری این تونل عظیم وارد فاز عملیاتی کف‌کنی، لاینینگ (طاق بتنی)، روشنایی و تهویه خواهیم شد.

شعار سال،با اندکی و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12شهریور1398،کدخبر:2089688،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین