پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
عبدالرحیم رئیسی رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر چهارمحال و بختیاری گفت: قیپت‌ کتب درسی دوره متوسطه‌ ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان افزایش قیمت داشته است و تاکنون خرید برای دانش‌آموزان به صورت محدود‌ بوده‌ است.

شعار سال:رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر چهارمحال و بختیاری گفت: قیپت‌ کتب درسی دوره متوسطه‌ ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان افزایش قیمت داشته است و تاکنون خرید برای دانش‌آموزان به صورت محدود‌ بوده‌ است.

عبدالرحیم رئیسی در شهرکرد با بیان اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید تاکنون فروش خاصی در لوازم‌التحریر نداشته‌ایم، اظهارداشت: یا پول در دسترس مردم نیست یا منتظر واریز یارانه‌ها هستند تا اقدام به خرید لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان‌شان کنند.

وی افزود: توزیع کتب دانش‌‌آموزان از سوم شهریور امسال آغاز و از نهم در کتابفروشی‌ها به فروش رسید اما تاکنون به جز چند نفر محدود کسی اقدام به خرید کتاب نکرده است. خرید از نهم شهریور به بعد به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد.

رئیسی افزود: کمبود کتاب و لوازم‌التحریر در استان چهارمحال وبختیاری نداریم و فقط ممکن است به دلیل حضور مسافران سایر استان‌ها و خرید کتب درسی فرزندانشان از این استان با کمبود مواجه شویم.

شعار سال،با اندکی و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12شهریور1398،کدخبر:2089747،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین