پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
فعال فلسطینی تصویب پیش‌نویس قانون اخراج نمایندگان عرب در کنست را اقدامی برای قدردانی اسرائیل از جامعه بین المللی دانست که به ریاست این رژیم بر کمیته حقوقی سازمان ملل رای مثبت دادند.

شعار سال: «صلاح الخوجا» ، فعال کمیته مردمی مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی در رام الله اقدام کنست رژیم صهیونیستی در تصویب پیش نویس نویس قانون اخراج نمایندگان عرب از کنست صهیونیست در صورت حمایت آنها از مقاومت فلسطینیان را در راستای سیاست این رژیم در پاکسازی نژادی فلسطینیان و کوچ اجباری آنها توصیف کرد.

وی افزود: این قانون با هدف پاکسازی حضور اعراب حتی در داخل نهادهایی که ادعای دموکراتیک بودن آن را می‌کنند، تصویب شده است.

الخواجا گفت: این اقدام کنست بار دیگر حامل پیامی به دنیا، کشورهای عربی و اسلامی، جامعه بین المللی و کسانی است که به ریاست اسرائیل بر کمیته حقوقی سازمان ملل رای مثبت دادند و اسرائیل با اقدام به پاکسازی نژادی و نقض همه مفاهیم دموکراتیک قصد تشکر از حامیان خود را دارد و تاکید می‌کند که رژیم اشغالگر، رژیم کشتار، تروریسم و جنایت است.

پارلمان رژیم صهیونیستی سه شنبه شب قانونی را تصویب کرد که اجازه اخراج و تعلیق کسانی را که از مبارزه مسلحانه علیه اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌دهد.

بر اساس این گزارش، نمایندگانی که تشویق به خشونت می‌کنند در صورت تأیید 90 نماینده کنست اخراج یا از کار معلق می‌شوند.

رژیم صهیونیستی مقاومت مشروع در برابر تجاوز این رژیم به ملت فلسطین و دفاع از خود را تروریسم قلمداد می‌کند.

این قانون تأکید دارد، در صورتی که درخواست برکناری را 70 عضو پارلمان ارائه دهند و در صورتی که از این تعداد 10 نفر از حزب معارض باشند، می‌توان یک نماینده را اخراج یا تعلیق کرد.

این قانون به منزله ایجاد موانع بیشتر برای نمایندگان عرب پارلمان اسرائیل است تا هرگونه سخنرانی و فعالیت سیاسی آنها در جهت دفاع از حقوق ملت فلسطین با مجازات همراه باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 2 مرداد 95 ، کد مطلب: 13950501000302: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین