پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: "اوفک (دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا) چیزی فراتر از یک رئیس زندان نیست. تنها راه از بین بردن تروریسم اقتصادی (تحریم‌ها) ایالات متحده این است که سرانجام تصمیم بگیری که خودت را از طناب دار رها کنی."
شعار سال:وزیر خارجه ایران در توئیتی توصیه‌های به اروپایی‌ها ارائه داد.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: "اوفک (دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا) چیزی فراتر از یک رئیس زندان نیست. اگر درخواست عفو (مجوز) کنی، به جرم گستاخی به انفرادی انداخته خواهی شد و بار بعد ممکن است که سرنوشت شما چوبه دار باشد. تنها راه از بین بردن تروریسم اقتصادی (تحریم‌ها) ایالات متحده این است که سرانجام تصمیم بگیری که خودت را از طناب دار رها کنی."

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه از قرار گرفتن نام چندین فرد، شرکت و کشتی خارجی و ایرانی در فهرست تحریم‌های خود به بهانه ارتباط با برنامه‌های منطقه‌ای ایران خبر داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای با اعلام خبر افزوده شدن نام 16 شرکت،‌10 شخص حقیقی و 11 کشتی (عموماً نفتکش یا کشتی‌های مخصوص حمل محصولات پتروشیمی) به فهرست تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی موسوم به «اوفک» که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه است، مدعی شده است که این افراد،‌ شرکت‌ها و کشتی‌ها در تسهیل فروش نفت ایران نقش داشته‌اند و از آنچه «نیروهای وابسته به ایران در منطقه» خوانده شده، حمایت کرده‌اند.

دولت آمریکا روز سه شنبه نیز سازمان فضایی ایران، مرکز تحقیقات فضایی ایران و پژوهشگاه هوافضای ایران را تحریم کرده بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:14شهریور1398،کدخبر:2090936،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
همه اش مسخره بازیه بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین