پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از واگذاری ۱۳۵ واحد مسکونی به سیل زدگان استان خبر داد و گفت: مابقی متقاضیان تایید شده مرحله دوم در سامانه پایش تا ۱۵ مهرماه به بانک های عامل معرفی می شوند.
شعار سال:استاندار ایلام از واگذاری ۱۳۵ واحد مسکونی به سیل زدگان استان خبر داد.

قاسم سلیمانی دشتکی از معرفی ۷ هزار و ۹۰۶ پرونده واحدهای خسارت دیده سیل به بانک های استان خبر داد و گفت: این میزان پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی مناطق سیل زده استان بوده که به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

وی در ادامه از واگذاری ۱۳۵ واحد مسکونی ساخته شده به سیل زدگان استان خبر داد و گفت: مابقی متقاضیان تایید شده مرحله دوم در سامانه پایش تا ۱۵ مهرماه به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که واحدهای تعمیری مرحله دوم تا پایان مهرماه و احداث واحدهای مسکونی تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از ابلاغ مرحله دوم تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده استان به بانک ها خبر داد و گفت: بنیاد مسکن در حال معرفی متقاضیان به بانک های عامل می باشد.

وی در پایان یادآور شد که در مجموع مرحله اول و دوم بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به سیل زدگان استان ایلام در بخش مسکن اختصاص یافته است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات  برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24شهریور1398،کدخبر:897811،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
ایشالا که در این خصوص بانک ها هم کلی همکاری مستمر و مفید خواهند داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین