پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
استاندار البرز از کمربند شمالی کرج به عنوان مکمل پروژه امتداد همت یاد کرد و گفت: این پروژه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

شعار سال: عزیزالله شهبازی پیش از ظهر شنبه در بازدید سرزده از پروژه امتداد آزادراه همت تا کرج و کمربند شمالی کرج، با اشاره به روند پیشرفت پروژه های راه سازی استان، اظهار کرد: ایجاد امکان لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان ها یکی از ماموریت های اصلی استانداران است.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه همت به طول ۱۵ کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که ظرف سه ماه اخیر برای به ثمر رسیدن آن اقدامات قابل توجهی بواسطه حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه، صورت گرفت.

استاندار البرز با بیان اینکه انتظار می رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: اکنون پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر- شهر جدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

شهبازی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد طالقان نیز گفت: بهره برداری از این پروژه نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تامین ایمنی راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.

وی به پروژه کمربند شمالی کرج به عنوان مکمل ادامه پروژه همت اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 31 شهریور 98، کد مطلب: 900975: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین