پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
استاندار البرز گفت: عملیات ریل گذاری در سه ایستگاه به طول شش و نیم کیلومتر انجام شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان ماه امسال به سرانجام می‌رسد.
شعار سال: عزیزاله شهبازی صبح روز شنبه در مراسم رونمایی از خودرو‌های جدید آتش‌نشانی کرج، اظهار کرد: خودرو‌های جدید آتش‌نشانی با اعتباری ۳۱ میلیارد تومانی وارد سازمان شدند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تلاش شهرداری‌های استان برای کنترل این ویروس، گفت: خوشبختانه مدیران شهری به خوبی پای کار بودند، همچنین سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج یکی از سازمان‌های پیشران در مقابله با کرونا بوده است.

استاندار البرز در بخش دیگری به روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: عملیات ریل گذاری در سه ایستگاه به طول شش و نیم کیلومتر انجام شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان ماه امسال به سرانجام می‌رسد.

شهبازی با اشاره به روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج نیز گفت: این پروژه طرحی ماندگار است و در تاریخ مدیریت شهری کرج می‌ماند.

وی در بخش دیگری به احداث کارخانه نوآوری استان اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این پروژه برای ۵۰۰ نفر شاغل می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1399، کد خبر: 13990317000397، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا انطور كه شايسته ست به كرج رسيدگي نميشه و هر پروژه با هزار تا پيگيري مردمي تو اين وضعيت اقتصادي شايد به نتيجه مطلوب برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین