پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
استاندار البرز گفت: بستر لازم برای بازگشت روستائیان به روستاهای البرز فراهم شد و اکنون شاهد افزایش جمعیت این روستاها هستیم.

شعارسال: عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در آئین افتتاح ۱۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی استان البرز که با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای جارو برگزار شد، گفت: در گام دوم، خانواده انقلاب بیش از پیش در کنار یکدیگر هستند و دوران طلایی رشادت، پایمردی و با هم بودن دهه ۶۰ در کشور تکرار شد.

 

استاندار البرز با قدردانی از حضور سردار سرلشکر حسین سلامی، ادامه داد: روستای جارو یکی از مناطق پرظرفیت استان در دل کویر است که مردمانی خونگرم و پرتلاش دارد که طی یک سال حضورم در البرز، سعادت دیدارهای چهره به چهره با مردمان آن را داشته ام.

 

وی اذعان کرد: با اقداماتی که در البرز صورت گرفت بستر لازم برای بازگشت روستائیان به روستاها فراهم شد و اکنون شاهد افزایش جمعیت روستاهای استان هستیم. با اتحاد و انسجامی که در البرز برای رشد، توسعه و تعالی وجود دارد این استان به یک الگوی وحدت تبدیل شده است.

 

شهبازی با بیان اینکه نرخ بیکاری در البرز کاهش یافته است، اضافه کرد: با کار تیمی که در البرز انجام می شود موفق شدیم اعتبارات عمرانی را برای نخستین بار در تاریخ البرز افزایش دهیم و به واسطه این تعامل و همدلی شاهد رشد صادرات و رشد نرخ مشارکت اقتصادی در این استان نیز بوده ایم.

 

استاندار البرز اظهار کرد: پروژه 158 کیلومتری چرمشهر-آبیک نیز بسیار حائز اهمیت است که با تلاش های قرارگاه سازندگی پیشرفت خوبی داشته و از برنامه زمانبندی عقب نیست. پروژه قطار برقی گلشهر-شهر جدید هشتگرد نیز مدت ها بلاتکلیف بود که با پیگیری های صورت گرفته ظرف چند ماه اخیر روند تکمیل را به سرعت طی کرد.

 

وی مطرح کرد: برای اولین بار در استان البرز عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت در باغستان کرج آغاز شد و تحقق این امکان برای اشتهارد نیز در دستورکار است. پروژه های راه سازی البرز نیز با سرعت در حال پیشرفت هستند که نوید آبادانی و توسعه استان را می دهند.

 

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با اتحاد و انسجام همچنان اسباب سربلندی مردم را فراهم کنیم. آرزوی درخشش بیش از پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که از قلب مردم برخاسته داریم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9آبان1398، کدخبر: 13980809000329، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
با کار تیمی که در البرز انجام می شود موفق شدیم اعتبارات عمرانی را برای نخستین بار در تاریخ البرز افزایش دهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین